Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-08-29, 15:08
Darek napisał/a:
Trzeba przyznać że Ph II wygląda na prawdę dobrze w spojlerach od biturbo
a czy to czasami nie są BiTurbo phI i BiTurbo phII, bo tak patrząc na zdjęcia to jest na jednym pokazany silniczek, na którym widnieje oznaczenie ?
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: bd
Rocznik: bd
Pojemność: bd
Wersja wyposażenia: bd
Wiek: 46 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 97 Skąd: bd
Wysłany: 2008-08-29, 22:22
Jak pisałem wcześniej Ph II to tylko upgrade do BiTurbo.
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2008-08-30, 00:29
Chłopaki sporo się napracowali. Wyszło im świetnie. Przenieśli wszystkie fajne graty z biturbo ph1 do fajnego ph2. Zapomnieli tylko o hamulcach (tarcze przód powinny mieć 320mm średnicy)
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-08-30, 20:25
Najgorsze jest to, że nabawili mnie chłopaki kompleksów i wjechali mi na ambicję jeżeli chodzi o wygląd autka . Tylko najgorsze jest to, że co z tego, że ma się ambicje jak się nie ma kasy na to, żeby na swojej szafie przeprowadzić takie manewry już odkładam na bok swap silnika, ale jeżeli chodzi o budę to chętnie bym na czarny przemalował i zapodał zderzaczki od BiTurbo .
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: bd
Rocznik: bd
Pojemność: bd
Wersja wyposażenia: bd
Wiek: 46 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 97 Skąd: bd
Wysłany: 2008-08-30, 20:50
Myślę, że big problem to Quadra Zalamany . Trza by kupić trupa z Quadra i na jego bazie cosik wymodzić.
Coś mi się zdaje, że do "zwykłej" (takich brak ) frani quadra nie da rady wpakować i tamten też tego nie miał, no ale łapy sobie nie dam uciąć
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-09-01, 14:00
ARCHEOLOG, aleś wygrzebał Wydawało mi się do teraz, że w safrance nie ma co poprawiać, a tu masz
Goli, budę na czarno ? Ładnie wygląda, ale potem ogłoszenie : "kupię irchę, każdą ilość. Jeżdżę samochodem w przerwach pucowania"
Jeśli mogę coś wtrącic koledzy to są pH1 obydwie.Obydwie biturbo tyle że jedna zmienione ma klapę z tyłu i przód lampy grill i maskę to tyle.Wiem bo jestem w klubie francuskim Biturbo i tam to auto widziałem.Pozdro
Moim skromnym zdaniem biturbo ph 1 wygląda lepiej i żadne przerabianie fabryki nic tu nie daje poprostu dla mnie to jest klasyka biturbo było jedno w orginale czli ph1 dla mnie jest to niszczenie jakiejś cześci historii motoryzacji, mam safrankę w orginale mam też 19 16v i nie robie tak zwanej wesołej twórczości tuningowej i tyle. Panowie nie przerabiajcie swoich aut niech zostaną takie jakie wyjechay z fabryki ja już przerabiałem temat wydane kupę kasy efekt i owszem był ale jak przyszło do sprzedarzy gów... kogo obchodziło ile kasy poszło na auto i jak ono wygląda no ale takie jest moje zdanie i nie każdy sie z tym musi zgadzać.
pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach