Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Safrane ph: PH I RT Allrad
Rocznik: 1995
Pojemność: 3,0 V6
Wersja wyposażenia: Zmodyfikowana do Baccary (bez pneumatyki) Pomógł: 2 razy Wiek: 66 Dołączył: 08 Kwi 2014 Posty: 150 Skąd: Legnica
Wysłany: 2016-07-07, 13:27
Dzięki Arek.Znalazłem to ustroistwo i popsikałem kontaktem.Ale gdy odpiąłem tą zieloną wtyczkę na zapalonym silniku to natychmiast zgasł i "helmut" zameldował usterkę wtrysku paliwa,czyli jak twierdzi Gutek mechanizm działa prawidłowo.Zobaczymy co się będzie działo w czasie jazdy na gorącym silniku,bo jeśli to nie to to już nie mam pomysłów na zlokalizowanie tej usterki
SURU [Usunięty]
Wysłany: 2016-07-07, 13:55
Piszesz o przepływce która znajduje się po prawej w "podszybiu" ?
Safrane ph: PH I RT Allrad
Rocznik: 1995
Pojemność: 3,0 V6
Wersja wyposażenia: Zmodyfikowana do Baccary (bez pneumatyki) Pomógł: 2 razy Wiek: 66 Dołączył: 08 Kwi 2014 Posty: 150 Skąd: Legnica
Wysłany: 2016-07-07, 14:40
To nie przepływka i nie w podszybiu tylko mocowane do filtra powietrza z lewej strony od spodu,stojąc przed otwartą maską samochodu.W 3,0 V6 PH I nie ma przepływomierza a właśnie to coś jakkolwiek się to fachowo nazywa
[ Dodano: 2016-07-08, 11:19 ]
Niestety popsikanie "kontaktem" nie przyniosło spodziewanego efektu Potrzebuję pełną nazwę tego podciśnieniowego ustroistwa a najlepiej nr katalogowy,spróbuję kupić nowe i może wtedy falowanie zniknie
[ Dodano: 2016-07-09, 13:45 ]
Kupiłem nowy map-sensor i dzisiaj zamontowałem Podzielę się opinią po testach drogowych
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach