Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 57 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2016-07-01, 19:48
Byłeś w "instrukcjach obsługi" ? Jest opis wymiany rozrządu KLIK .
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 57 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Safrane ph: II
Rocznik: 2000
Pojemność: 2,2 dT
Wersja wyposażenia: Na bogato Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2010 Posty: 61 Skąd: Jaworze
Wysłany: 2016-07-02, 20:56
Witam.
Ja niestety również nie mam dostępu do rysunku rozrządu. Mało tego, link od arka również nie działa. Czy ktoś może przesłać zdjęcie, bądź rysunek dla silnika 2,2 dt?
Safrane ph: I
Rocznik: 1996
Pojemność: 2.2
Wersja wyposażenia: Vi
Typ pojazdu: B543
Wiek: 43 Dołączył: 25 Paź 2015 Posty: 121 Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-07-03, 08:05
Sytuacja wygląda następująco, rozrząd zrobiony, czujnik położenia wału wymieniony ....samochód dalej nie pali....w poniedziałek wymiana czujnika temperatury. Jeśli to nic nie da, to podpięcie pod komputer....
SURU [Usunięty]
Wysłany: 2016-07-03, 08:50
Odłącz gaz i spróbuj na samej benzynie . Iskra jest mocna ? Cewki ? Pompa daje paliwo ? Przekaźnik pompy sprawny???
Ostatnio zmieniony przez SURU 2016-07-03, 10:13, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: I
Rocznik: 1996
Pojemność: 2.2
Wersja wyposażenia: Vi
Typ pojazdu: B543
Wiek: 43 Dołączył: 25 Paź 2015 Posty: 121 Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-07-03, 09:58
Iskry sprawdzane, cewka kopie...gaz jest pierwszej generacji, więc chyba wpływu na całość nie ma, ale odlacze tą czarną skrzynkę i zobaczę. Czy jeśli przekaźnik cewki będzie niesprawny, to iskra będzie? ?paliwo podaje, bo czuć jak kręce rozrusznikiem. Tak samo z gazem. Jak sprawdzić moc iskry i jaka powinna być
Ostatnio zmieniony przez Glifiarz 2016-07-03, 10:00, w całości zmieniany 1 raz
SURU [Usunięty]
Wysłany: 2016-07-03, 10:27
Jeśli ładnie kręci i jest iskra to kompresja lub problem z podawaniem paliwa . Do sprawdzenia przekaźnik pompy , bezpieczniki i okablowanie . Ciśnienie paliwa ....
Ostatnio zmieniony przez SURU 2016-07-03, 11:37, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach