Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Goalkeper
2011-02-17, 22:39
Wewnętrzne rury nadmuchu deski rozdzielczej.
Autor Wiadomość
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 57
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-01-28, 20:58    Wewnętrzne rury nadmuchu deski rozdzielczej.

Rozgrzebałem dziś troszkę samochód i zauważyłem, że rura nadmuchu idąca do prawej bocznej kratki nawiewu "na twarz", jest w takim stanie, jak ta od strony kierowcy, którą już w ubiegłym roku reanimowałem
Rozkleiła się i nadmuch nie był już tak skuteczny. Wygląda to tak


Ze względu na fakt, że materiał z jakiego jest wykonana pokryty jest gąbką, nie miałem innego pomysłu na połączenie rozklejonych elementów i wykonałem to za pomocą zszywacza biurowego




Może nie jest to idealne rozwiązanie, ale nic innego nie przyszło mi do głowy i dla osób, które maja podobny problem (może jeszcze o tym nie wiedzą ) będzie pomocne

ps. Z lewej strony udało mi się zdjąć rury razem z opaskami, jednak po prawej stronie opaska (pewnie ze starości pękła) i musiałem zastosować nową.
Gdyby był problem z założeniem rury na element łączący z kratką nawiewu, to można ją zdemontować (śrubka na "krzyżak") jest od spodu.



Dostępna po zdemontowaniu dolnych elementów deski rozdzielczej z prawej strony.


Z lewej, aby się dostać do wkręta, wystarczy zdemontować element regulacji wysokości ustawienia reflektorów (płytka jest wciskana i mocowana za zaczepy - wystarczy podważyć i wyciągnąć).
Oczywiście aby mieć swobodny dostęp po rur nawiewu, od strony kierowcy należy zdemontować zegary, a od strony pasażera schowek/poduszkę ( w zależności od wersji).
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Cakes 
Klubowicz
Sajt Destraktor :D


Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B543
Typ silnika: J7T
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 320
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2011-02-17, 22:28    

Dodam, że można również zszyć te tunele. Od strony kierowcy bardzo ladnie schodzi tunel, jednak od strony pasazera trzeba strasznie nagimnastykować się.

Efekt końcowy jest taki:

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 16