Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2015-05-31, 22:38
Na prawym wyświetlaczu. Swoją drogą to ciężko doradzać nie widząc nawet fotek samochodu.
tom80 napisał sentencję - jaki kupisz, taki będzie Wiadomo, że "francuzy" się psują i najczęściej siada elektronika, która jest niemiecka
Tak poważnie, to oko nie rozum kupuje samochód Warto je dokładnie sprawdzić przed zakupem, aby później nie oczerniać modelu i nie mieć pretensji do producenta za zaniedbania poprzednich właścicieli i sprzedającego, że pozbył się złomu.
W poprzednich odpowiedziach dostałeś wskazówki na co zwracać uwagę przy zakupie.
Jak masz jakieś konkretne pytania, to pytaj. To Ty kupujesz auto, które jest ciekawe, nietuzinkowe i wygodne. Zakup użytku to zawsze loteria
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20V
Wersja wyposażenia: 2.5
Wiek: 31 Dołączył: 30 Maj 2015 Posty: 22 Skąd: Kasina Wielka
Wysłany: 2015-06-01, 10:10
No wiadomo że to loteria
Na tyle na ile mogłem to je sprawdziłem, diagnosta też je sprawdził i wg mnie i jego tragedii nie ma. Najbardziej martwi mnie ta skrzynia, bo jeżeli jeździł nią jakiś pacan to może się to teraz odbić na mnie
Silnik jak to silnik, jakichś strasznych wycieków nie ma, szczerze to nie zauważyłem żadnego, z maglownicy coś się poci, ale wydaje mi się że to jeszcze nie tragedia skoro za 150zł można kupić używaną jak ta by już padła, skrzynia zmienia biegi płynnie, ale coś jest nie tak z tym kickdownem chyba, fakt że tylne szyby się nie otwierają i urwana jest rączka do otwierania maski raczej nie ma dla mnie znaczenia bo to można zrobić za parę groszy, licznik pewnie też trzeba będzie wymienić i pokombinować coś ze stacyjką, a poza tym wszystko wydaje się być ok. Pomijając kilka ognisk rdzy na drzwiach i tylnej klapie. Ale to jest do zrobienia wg mnie za kilka złotych.
A za te pieniądze dostaje duże i bezpieczne auto, z ogromnym komfortem jazdy, klimatyzacją, elektryką i innymi bajerami, nawet radio jest oryginalne co mnie niezmiernie cieszy bo dźwięk wydobywający się z głośników jest piękny I teraz postawcie koło tego TICO, Seicento, Felicję lub zgniłą Fiestę, które cenowo są w tym samym pułapie... i jak ja mam wybrać co innego?
[ Dodano: 2015-06-03, 16:21 ]
No i stało się W poniedziałek przyjechałem Szafranem...
Na razie jest ok, kickdown jednak działa, w trasie spalił 12.5 litra, mimo że na A4 deptałem do oporu. Na chwilę obecną planuję nim trochę pojeździć i zobaczymy w jakim kierunku skieruję inwestycje.
Mam pytanie co do skrzyni, bo podczas jazdy zmienia ładnie biegi, prawie nie czuć, jednak jak przywalę w kopyta z kickdowna to przy późniejszej zmianie na wyższy bieg na dużych obrotach szarpnięcie jest dosyć spore i na postoju jak wrzucam z P na R lub D to czuć delikatne szarpnięcie, najgorzej jest przy zmianie na R, wtedy szarpie najbardziej. Co sprawdzić albo do kogo się zwrócić o pomoc?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach