Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2015-05-15, 15:41
Pasują bez przeróbek, ale musisz brać w całości z silniczkami, bo od wersji halogenowej silniczki nie pasują. Oczywiście, to o czym wspomniał Jacek - brak poziomowania. O ile policmajstra na drodze można oszukać przyklejając do zderzaka zaślepki spryskiwaczy, o tyle już nie nabierzesz diagnosty przy przeglądzie na brak poziomowania - mogą być problemy przy przeglądzie.
Warto jednak zastanowić się i porównać jakość świecenia, bo kupując mocno używane ksenony z brudną soczewką i wypalonym odbłyśnikiem może być niekoniecznie lepiej
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2015-05-15, 22:51
Nie chodzi o pozycjonowanie potencjometrem z kabiny, tylko o automatyczne poziomowanie lamp.
"W wypadku lamp wyładowczych (xenonowych) okazało się, że niebezpieczeństwo oślepiania jest na tyle poważne, że w 1998r. wprowadzono prawny obowiązek (Regulamin ECE R98,EKG ONZ48) nakaz montowania automatycznego urządzenia do regulacji zasięgu strumienia światlnego oraz układu do czyszczenia kloszy"
[ Dodano: 2015-05-16, 00:38 ]
Z zewnątrz te z aukcji wyglądają normalnie, ale nie masz pewności jak świecą ? Czy palniki nie są na wykończeniu (z jasnego światła robią się żółtawe) a to już koszt, czy przetwornice są sprawne i czy odbłyśnik za soczewką nie jest już matowy ?
TUTAJ o tym.
Jeżeli chcesz zrobić tak jak jest w oryginale, to będziesz potrzebował kompa, spryskiwacze ( wraz ze zderzakiem, lub lepienie coś w obecnym), czujniki poziomowania i dodatkowy zbiornik płynu do spryskiwacza połączony z obecnym
Zwracam na to uwagę, gdyż przerabiałem temat i po zmianie na ksenony (choć kupiłem je od kolegi z forum, wraz z nowymi palnikami Philipsa) i wyglądały bardzo ładnie nie świeciły lepiej, niż posiadane halogenowe - powróciłem więc do starych, tylko je wyczyściłem. Znajdziesz temat na forum.
Jeżeli natomiast bardzo zależy Ci pomimo wszystko na zamontowaniu lamp wyładowczych w miejsce obecnych, to pozostawiasz od starych silniczki sterowania, przekładasz je do ksenonów, podłączasz wtyczki i masz nadal pozycjonowanie potencjometrem z kabiny.
Wszystko pasuje
Safrane ph: PH I RT Allrad
Rocznik: 1995
Pojemność: 3,0 V6
Wersja wyposażenia: Zmodyfikowana do Baccary (bez pneumatyki) Pomógł: 2 razy Wiek: 66 Dołączył: 08 Kwi 2014 Posty: 150 Skąd: Legnica
Wysłany: 2015-05-16, 06:34
W tym wypadku nie wiadomo czy ta przeróbka się opłaci Za lampy dasz 400 za zderzak też trzeba wyłożyć ze 200, do tego wiązka przewodów z bezpiecznikiem i przekaźnikiem do spryskiwaczy oczywiście spryskiwacze zbiornik z pompką do sprysków,przetwornice no i to co napisał arek, przetwornice no i pozycjonowanie automatyczne .Policz czy opłaca się "skórka za wyprawkę"
I jeszcze jedno,prawdopodobnie do wymiany manetka sprysków (ta z prawej),może nie mieć opcji sryskiwania lamp
Ostatnio zmieniony przez Jacek957 2015-05-16, 06:37, w całości zmieniany 2 razy
Jacek957, jak opcji spryskiwania lamp? przeca lampy spryskuja sie automatycznie wraz z szybą wydaje mi się, że nie w manetce tkwi szczegół a w przekaźniku
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach