Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Chiptuning ?
Autor Wiadomość
czkrzysiek88 
Użytkownik

Safrane ph: II
Rocznik: 1996
Pojemność: 2.0 16V
Wersja wyposażenia: RXE
Typ pojazdu: B54L
Typ silnika: N7Q711
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Lut 2015
Posty: 33
Skąd: Chełm
  Wysłany: 2015-02-19, 19:28    Chiptuning ?

Jestem nowy i witam wszystkich :)
Jestem fanem Renatek, miałem R19 I później R19 II a teraz przyszła pora na Safrankę :)
Wymieniłem popychacze a przede mną kompletna wymiana hamulców z przodu i z tyłu oraz uszczelki wału korbowego, ale wracając do tematu, natknąłem się na taki Chip Box ...
Czy ktoś miał już z tym styczność, czy faktycznie warto i jakie są konsekwencje ? Bo zazwyczaj zawsze jakieś są.

http://allegro.pl/chiptun...5031081063.html
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2015-02-19, 20:19    

Masz teoretycznie 139 KM i dość ciężki samochód. O ile w Lagunie i V40 dawał frajdę, to nie oczekiwał bym w Safi, że zrobi z niej N7U (165 kucy). Nie stosowałem, nie miałem styczności, ale nie uważam, że warto wydać 250 zł na cudowny chip :) To oczywiście tylko moje zdanie :oczami:
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Jacek957 
Starszy pisarz
Jacek957

Safrane ph: PH I RT Allrad
Rocznik: 1995
Pojemność: 3,0 V6
Wersja wyposażenia: Zmodyfikowana do Baccary (bez pneumatyki)
Pomógł: 2 razy
Wiek: 66
Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 150
Skąd: Legnica
Wysłany: 2015-02-19, 22:01    

Firma jest z Legnicy,byłem pytałem,i dalej nic nie wiem :P Ponoć steruje toto dawką powietrza i paliwa :kwasny: Ale znam gościa co tym cudeńkiem czipował skodę 1,8 turbo i twierdzi że zyskał te 30 kucy ale w wolno ssącym silniku raczej wątpię w dodatku ta cena :rotfl: nie żebym chciał wydać więcej ale co można w tym pudełku upchac za 250 zeta :D
 
 
czkrzysiek88 
Użytkownik

Safrane ph: II
Rocznik: 1996
Pojemność: 2.0 16V
Wersja wyposażenia: RXE
Typ pojazdu: B54L
Typ silnika: N7Q711
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Lut 2015
Posty: 33
Skąd: Chełm
Wysłany: 2015-02-20, 01:13    

Na pewno nie za 250, ktoś przecież musi jeszcze na tym zarobić ;)
Gdy się przesiadam do R19 (1,7 F3N 73KM) to mam wrażenie że do 100km/h byłbym szybszy od safranki mimo gorszego stosunki mocy do masy i jeszcze ta ospała reakcja na gaz w safrance, w 19 mam wrażenie że reakcja na pedał gazu jest o wiele bardziej bezpośrednia i szybsza ...

Ale jak by nie patrzeć to przecież gdyby te cudowne pudełeczko nie zadziałało to towar mogę odesłać :) w komentarzach są same pozytywne informacje ... ciekawość mnie zżera :chytry:
Ostatnio zmieniony przez czkrzysiek88 2015-02-20, 01:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Jacek957 
Starszy pisarz
Jacek957

Safrane ph: PH I RT Allrad
Rocznik: 1995
Pojemność: 3,0 V6
Wersja wyposażenia: Zmodyfikowana do Baccary (bez pneumatyki)
Pomógł: 2 razy
Wiek: 66
Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 150
Skąd: Legnica
Wysłany: 2015-02-20, 17:17    

Próbuj i napisz jakie wrażenia ;) Najlepiej przed montażem pojechać na hamownię i potem też :D
 
 
czkrzysiek88 
Użytkownik

Safrane ph: II
Rocznik: 1996
Pojemność: 2.0 16V
Wersja wyposażenia: RXE
Typ pojazdu: B54L
Typ silnika: N7Q711
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Lut 2015
Posty: 33
Skąd: Chełm
Wysłany: 2015-02-20, 17:26    

Niestety, najbliższa hamownia chyba dopiero w Lublinie :kwasny:

Raczej spróbuje, tylko jeszcze nie wiem kiedy, sporo złociszy wsadziłem w safrankę i na 'magic box' będzie musiała troszkę poczekać :)
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2015-02-20, 23:16    

czkrzysiek88 napisał/a:

Gdy się przesiadam do R19 (1,7 F3N 73KM) to mam wrażenie że do 100km/h byłbym szybszy od safranki mimo gorszego stosunki mocy do masy i jeszcze ta ospała reakcja na gaz w safrance, w 19 mam wrażenie że reakcja na pedał gazu jest o wiele bardziej bezpośrednia i szybsza ...

Zapewne masz słuszne odczucie, tak jak ja, gdy wsiadałem w Lagunę 1 2.0 8V (F3R) i do ok. 130 km/h szła równo z obecnym automatem. Należy brać pod uwagę fakt, że silniki N7 są jednostkami wysokoobrotowymi i trzeba je "przycisnąć". Swoją drogą, to aż tak zamulona N7Q nie jest, aby miała dość spore opóźnienie na gaz. Ma co ciągnąć, ale jak tak słabo reaguje, to może warto sprawdzić, czy coś jej nie przeszkadza ? Sonda tlenu, katalizator, dolot, potencjometr przepustnicy itp ?
Może warto podpiąć ją pod CLIP'a i sprawdzić co się dzieje ? Kilku kolegów z województwa ma CLIP'a (Predator, rysio123, Wiktor46 ), a do LBN masz tylko 70 km ;)
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
tom80 
Użytkownik

Safrane ph: była 2,2 si 93', 2,2dT 00', 2,5 20v 98'
Rocznik: *
Pojemność: *
Wersja wyposażenia: *
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Sty 2014
Posty: 41
Skąd: Brzeg Dolny
Wysłany: 2015-02-22, 10:02    

zastanawia mnie cena -silnik 2,0 16v 250 pln , a 2,5 20v 120 pln :zdziwko:
 
 
czkrzysiek88 
Użytkownik

Safrane ph: II
Rocznik: 1996
Pojemność: 2.0 16V
Wersja wyposażenia: RXE
Typ pojazdu: B54L
Typ silnika: N7Q711
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Lut 2015
Posty: 33
Skąd: Chełm
Wysłany: 2015-02-24, 00:03    

arek napisał/a:

Zapewne masz słuszne odczucie, tak jak ja, gdy wsiadałem w Lagunę 1 2.0 8V (F3R) i do ok. 130 km/h szła równo z obecnym automatem. Należy brać pod uwagę fakt, że silniki N7 są jednostkami wysokoobrotowymi i trzeba je "przycisnąć".


W sumie to racja, max moment obrotowy jest chyba przy 4500 obr/min w tym silniczku :)
Na razie tego nie sprawdzę, silnik zaczą się 'ślinić' ... muszę wymienić uszczelniacz wału :kwasny:
Ostatnio zmieniony przez czkrzysiek88 2015-02-24, 00:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 15