Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Kostka modułu dmuchawy/nawiewu
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-22, 13:29    Kostka modułu dmuchawy/nawiewu

Witam! jestem nowy na forum i mam pewnie problem z moją safranką mam ją już 2 lata wczesniej R25 (to tak aby się przedstawić)
problem w Saranie dotyczy nawiewu jak ją kupiłem nawiew chodził tylko na wysokich obrotach czasem na innych, aż wkonću padł zupełnie noi dobrałem się do modułu a kable, kostka i pół modułu stopione widać po nim że mój poprzednik dużo w nim grzebał. kupiłem nowy no ale straciłem kostke (wtyk) jeśli ktoś mógłby mi pomóc jakiś schemacik cokolwiek kable z tego co pamietam to chyba są 3 albo 4 ale na które piny je wpiąć?
wiem że najprościej byłoby znaleźć rozbitą safrane z nawiewem i wyciąć kostkę, ale to jednak nie takie proste a zima za oknem
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-11-22, 21:07    

ben12345, gdzieś tutaj na forum było już to poruszone i jak domniemywam chyba kolega Rufus też w tym temacie zabawiał się w kabelkologa Wesoly I chyba też są zdjęcia kostek.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-23, 11:41    

przeszukałem wcześniej forum opisy i zdjęcia są, ale kostki wentylatora. wczoraj przerobilem, kostke na poizolowane wtyki noi dochodzilem po roztopionych kolorach na kostce noi prawie chodzi, aleee..... prawa strefa nie chce się grzać i ten moduł po 10 minutach parzy że nie mozna sie dotknac i nie wiem czy to normalne.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-24, 21:24    

No raczej to, że się tak grzeje to nie bardzo jest normalne - gdzieś masz zwarcie.

Ja wymiękłem - jest już zimno i nie chce mi się tam grzebać. Sprawdziłem błędy klimatronika, których mam brak, sprawdziłem kabelki czy nie nadpalone w kostce - jest OK.
Nie dostałem się niestety do tej kostki, o której wszyscy piszą, bo musiałbym wymontować air-bag pasażera, a pod blokiem nie chce mi się tak grzebać.
Stwierdziłem, że jakoś przetrwam zimę i na wiosnę, jak pojadę na działkę nie jak zwykle po to, aby trawę skosić, tylko po to, żeby cały weekend spędzić przy samochodziku.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-26, 17:32    

hmm.... ale u mnie to jest nad nogami pasażera, widać ja od spodu po lewej stronie, moduł jest zamontowany w kanale chlodniczym od nawiewu, a kostka jest na zewnątrz, nawiew już mam, na poczatku chodziło wszystko ale w nowym module (albo instalacji) znów padły wolne obroty. rozebrałem stary moduł i nic w nim takiego nie ma co mogło by paść tylko te 2 duże diody ale czy one są od wolnych obrotów?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-06, 16:52    

walczylem z tematem wczorej - dmuchawa dzialala tylko na max...


u mnie powodem byly :
-wypalone 2 wsowki w kostce od opornicy naweiewu
-zimne luty w pinach opornicy nawiewu


wyjalem opornice ( przykrecona na 2 srobki ) , przelutowalem dokladnie piny w opornicy ...

stopione wsowki byly od czarnych grobych przewodow - po zbadaniu sprawy okazalo sie ze one lacza sie na plytce opornicy - wiec obcialem wsowki i przylutowalem bardzo staranni te przewody bezpisrednio od plyty opornicy - wycialem kawalem plastiku zeby je wpuscic w opornice od tylu ...


wszystko smiga az milo .
 
 
SURU
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-01, 08:12    

Potrzebuję rozpiski pinów na kostce dmuchawy AC . Moja dmuchawa zdechła wczoraj . Po zdemontowaniu wylała się woda . Załącza się na kilka sekund i wyłącza . Założyłem używkę i lata ale muszę mieć piny by sprawdzać czy ta co padła lata poza autem . Może nie zjarała się do końca . Zastanawiam się tylko skąd tam woda . Przez ostatni miesiąc z krótki przerwami jeżdżę cały czas na klimie ... czy może się zebrać aż tyle wody na dmuchawie ?
Ostatnio zmieniony przez SURU 2016-08-01, 14:25, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2016-08-03, 11:08    

Piotrek, gdyby spaliła się całkowicie, to zobaczył byś śliczny, biały dymek w kabinie przez kratki wentylacyjne ;)
Są dwie możliwości zalania - albo zatkany odpływ skroplonej wody za parownikiem (do oczyszczenia od spodu samochodu), albo nalało Ci się wlotem powietrza na podszybiu.
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
SURU
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-04, 09:15    

Cześć. Zatkany odpływ z parownika . Skutkuje to zalaniem dmuchawy na której padają takie tranzystory -IRFP044 . Objawy padającej dmuchawy to takie iż żyje własnym życiem oraz wydaje dziwne dźwięki aż w końcu przestaje dmuchać . Zatkany odpływ bierze się z zaniedbań związanych z filtrem przeciwpyłkowym.

[ Dodano: 2016-08-20, 11:29 ]
A więc często awarią dmuchawy jest woda która przez zatkany odpływ ze skraplacza ścieka właśnie na dmuchawę . Powoduje to spalenie takiego oto tranzystora jak na zdjęciu model IRFP044NPBF . Trzeba kupić nowe koszt 4,80 zł/szt i przelutować . Dmuchawa lata jak nowa . Dmuchawa jest to silnik bezszczotkowy krokowy czterofazowy . http://tufotki.pl/Arnv6 Po całej operacji pozostaje czyszczenie odpływu .

[ Dodano: 2016-08-20, 15:09 ]
Nie skraplacza tylko parownika :kwasny:
Ostatnio zmieniony przez SURU 2016-08-04, 09:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15