Safrane ph: II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: bez skóry, ksenonów i tempomatu
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 21 Kwi 2014 Posty: 35 Skąd: Wyszków
Wysłany: 2014-11-30, 17:06
Mi chodziło o to, że nie każdy olej 15w, 20w musi być olejem mineralnym. Często tak jest, że akurat okazuje się, że 15w jest mineralnym, ale nie należy tych cyfr tak interpretować.
justynaa [Usunięty]
Wysłany: 2015-02-17, 14:06
Mam pytanko takie, czy LIQUI MOLY robi dobre oleje? Mogę śmiało je wybrać? o np taki: http://www.aparts.pl/page...aspx?pageid=129? Czy bardziej poszukać od innych producentów?
Safrane ph: PH I RT Allrad
Rocznik: 1995
Pojemność: 3,0 V6
Wersja wyposażenia: Zmodyfikowana do Baccary (bez pneumatyki) Pomógł: 2 razy Wiek: 66 Dołączył: 08 Kwi 2014 Posty: 150 Skąd: Legnica
Wysłany: 2015-02-17, 18:13
justynaa, Moim zdaniem zalej taki jaki był bo skoro Safranka jeszcze żyje to znaczy że dobrze je służył No chyba że nie ma plakietki z nazwą A i jeszcze zmień rocznik w opisie
Safrane ph: II
Rocznik: 1996
Pojemność: 2.0 16V
Wersja wyposażenia: RXE
Typ pojazdu: B54L
Typ silnika: N7Q711 Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 19 Lut 2015 Posty: 33 Skąd: Chełm
Wysłany: 2015-02-20, 17:40
Lukasz737 napisał/a:
Tu masz przykład oleju syntetycznego 15w-40 : http://www.valvolineeurop.../maxlife_15w-40 . Liczba przy literze "W" oznacza temperaturę, w której olej jest jeszcze płynny np 5w - to -32 stopnie, 10w - to -20 stopni, 15w - 10 stopni"..."
jak wielu żyłem w błędzie ... dzięki, ważna informacja
Safrane ph: II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: bez skóry, ksenonów i tempomatu
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 21 Kwi 2014 Posty: 35 Skąd: Wyszków
Wysłany: 2015-04-06, 09:02
Obecnie zalewam olejem motul x-cess 8100 5w40 aprzy następnej wymianie przechodzę na müllers oil. Im lepszy klasa oleju dla benzynowych obecnie SN chyba tym lepiej.
[ Dodano: 2015-09-03, 08:45 ]
Polecam olej 5w50 Valvoline i płukankę Xado vitaflush . Płukałem silnik przed zmianą przez 20 minut. Już w trakcie płukania zauważyłem, że silnik równej zaczął pracować. Podniosło mi się ciśnienie oleju na zimnym silniku (gęstszy olej). Po założeniu instalacji LPG oleju motul za zaczęło dużo ubywać - chyba nieodporny na parowanie. Na Valvoline trzyma stan a na pewno ubywa go na pewno mniej. Bańka 4 litry tylko 95 złotych.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach