Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Safranka silnik
Autor Wiadomość
bartekxd
Użytkownik

Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.2
Wersja wyposażenia: nie wiem
Typ silnika: b+g
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 5
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2014-09-10, 17:07    Safranka silnik

Witam chciałem zapytać o dobrego "mechanika" który przerobiłby przód safranki z PH1 na PH2, bok jest do roboty i potrzebowałbym również silnik zmienić na jakiś mało awaryjny B + LPG
 
 
krzysiek 
Klubowicz


Safrane ph: phase 2
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: bardzo dobra ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 219
Skąd: LU
Wysłany: 2014-09-10, 19:39    

Zmiana silnika na inny jest całkowicie nie opłacalna albo kupujesz taki jak masz albo zmieniasz auto...
Przerobienie samego przodu to nic trudnego myślę, że mając części, podstawowe narzędzia i ze 2 godzinki czasu sam byś dał radę.
_________________
 
 
 
bartekxd
Użytkownik

Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.2
Wersja wyposażenia: nie wiem
Typ silnika: b+g
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 5
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2014-09-11, 15:26    

chciałbym wiedzieć co muszę mieć by móc przód przerobić lampy kierunki maska zderzak grill coś jeszcze?
 
 
Jacek957 
Starszy pisarz
Jacek957

Safrane ph: PH I RT Allrad
Rocznik: 1995
Pojemność: 3,0 V6
Wersja wyposażenia: Zmodyfikowana do Baccary (bez pneumatyki)
Pomógł: 2 razy
Wiek: 66
Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 150
Skąd: Legnica
Wysłany: 2014-09-11, 16:13    

Cały przód(wzmocnienie czołowe itd) :hyhy: i błotniki.Tylko po co ci to? PHI jest ładniejsza.
Ostatnio zmieniony przez Jacek957 2014-09-11, 16:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
krzysiek 
Klubowicz


Safrane ph: phase 2
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: bardzo dobra ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 219
Skąd: LU
Wysłany: 2014-09-11, 22:16    

Błotniki takie same są potrzeba tylko mocowania atrapy które są przynitowane do błotników.
_________________
 
 
 
bartekxd
Użytkownik

Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.2
Wersja wyposażenia: nie wiem
Typ silnika: b+g
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 5
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2014-09-11, 22:41    

dzięki Panowie teraz wiem że nie za bardzo się to opłaca zrobię z mojej safranki ph1 igiełkę ;] bez optycznych zmian :)
 
 
Jacek957 
Starszy pisarz
Jacek957

Safrane ph: PH I RT Allrad
Rocznik: 1995
Pojemność: 3,0 V6
Wersja wyposażenia: Zmodyfikowana do Baccary (bez pneumatyki)
Pomógł: 2 razy
Wiek: 66
Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 150
Skąd: Legnica
Wysłany: 2014-09-12, 20:52    

I tak trzymaj ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16