Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zbyt wysokie obroty na postoju biegu jałowym safrane 2.0 16V
Autor Wiadomość
adrian510 
Użytkownik

Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.0 16V
Wersja wyposażenia: RTX
Wiek: 31
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 5
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-08-27, 17:12    Zbyt wysokie obroty na postoju biegu jałowym safrane 2.0 16V

Witam.W mojej Safrance od pewnego czasu przy dłuższej jeździe silnik utrzymywał na postoju około 2000obr/min.Dziś jedynie tuz po odpaleniu silnika obroty te utrzymuja się w granicach 1000-1200obr lecz juz po 300m jazdy jest to minimum 1500obr,nagrzany 2200obr.Przepustnice wyczyściłem(z jednej strony jest szparka lecz to raczej normalne) silnik krokowy również.Po odpięciu wtyczki od krokowca zero reakcji,odpinając czujnik przepustnicy obroty wzrastają.Gdzie szukac przyczyny? Silnik volvo 2.0 16V
Ostatnio zmieniony przez adrian510 2014-08-27, 17:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
szafran24 
Użytkownik

Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.0 16v
Wersja wyposażenia: rxe
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 8
Skąd: siemianowice śląskie
Wysłany: 2014-08-28, 20:23    

Wydaje mi się ze to silniczek krokowy sprawdź miernikiem opór solniczka jutro sprawdzę i napisze jaki powinien być ale wydaje mi się ze w granicach 11 mam ten sam problem Na razie odkryciem ta część z wtyczka i jest ok
 
 
adrian510 
Użytkownik

Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.0 16V
Wersja wyposażenia: RTX
Wiek: 31
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 5
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-09-02, 15:14    

Podtrzymuje temat... coś? ktoś? szafran24, masz dokładniejsze dane?
 
 
Lukasz737 
Użytkownik

Safrane ph: II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: bez skóry, ksenonów i tempomatu
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 21 Kwi 2014
Posty: 35
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2014-09-04, 09:07    

Ostatnio miałem u siebie to samo co u Ciebie tyle, że w silniku 2.5 20v - obroty na 1200. Pomogła wymiana silniczka krokowego. Silniczek stary był czysty. Koszt używki to 50 złotych. Ty masz bardzo popularny silniczek krokowy więc nie powinno być problemów. Druga rzecz to może być wytarta przepustnica koszt tejże to również 50 złotych.

[ Dodano: 2014-09-04, 10:11 ]
Obstawiam jednak przepustnicę. Miałem tak samo w lagunie z tym silnikiem. Jeszcze możesz sprawdzić czy na przepustnicy nie poluzowała się śrubka od domknięcia płytki. Jest na zewnątrz przepustnicy i powinna być zalana farbą troszkę. U mnie się poluzowała i przepustnica się nie domykała.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15