Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
3,0 Dci
Autor Wiadomość
HIRO 
Klubowicz


Safrane ph: phII
Rocznik: 98
Pojemność: 2.5
Wersja wyposażenia: RXE
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 388
Skąd: ŁĘCZYCA
Wysłany: 2014-01-09, 14:15    3,0 Dci

Wiem wiem że taka jednoskta nie jest w Szafulkach, ale mam z nią kłopot w nastepcy... Problem polega na tym że auto gasnie na wolnych np na światłach Przy jeździe po za miastem jest wsio ok, ale tylko wjadę w miasto i wpadnę w czerwoną falę świateł auto niemal na każdych gaśnie. Dodatkowo zaczyna poszarpywać na wolnych, a nawet chodzić na 5garach. Co obstawiacie? Układ zasilania paliwem sprawdzony pod kątem szczelności- filtr wymieniony latem.
_________________
Wszystko się zmienia gdy wozi Cie Renia
 
 
Dany 
Klubowicz

Safrane ph: Koleos Ph 2
Rocznik: 2017
Pojemność: 2.0 dci 177KM 4x4 CVT X-tronic
Wersja wyposażenia: Initiale Paris
Wiek: 48
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 89
Skąd: OKR
Wysłany: 2014-01-11, 20:46    

Polecam gorąco temat EGR-u :hyhy: a przy okazji ale tu nie jestem pewien :zalamany: czujnik położenia wału jeśli ten silnik go posiada ale bardziej obstawiam EGR.
 
 
HIRO 
Klubowicz


Safrane ph: phII
Rocznik: 98
Pojemność: 2.5
Wersja wyposażenia: RXE
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 388
Skąd: ŁĘCZYCA
Wysłany: 2014-01-12, 16:01    

Dany napisał/a:
Polecam gorąco temat EGR-u a przy okazji ale tu nie jestem pewien czujnik położenia wału jeśli ten silnik go posiada ale bardziej obstawiam EGR.
EGR w tym silniku jest elementem mało awaryjnym, czujnik położenia wału według klipa też sprawny. Stawiam na czujniki ciśnienia na pompie ciśnienia, tylko je nie sposób sprawdzić poza wymianą na nowe. Znalazłem też bąble w przewodach paliwowych pojawiające się po dodaniu gazu- oby to było przyczyną moich problemów
_________________
Wszystko się zmienia gdy wozi Cie Renia
 
 
Dany 
Klubowicz

Safrane ph: Koleos Ph 2
Rocznik: 2017
Pojemność: 2.0 dci 177KM 4x4 CVT X-tronic
Wersja wyposażenia: Initiale Paris
Wiek: 48
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 89
Skąd: OKR
Wysłany: 2014-01-12, 18:44    

Pierwszy raz od kogoś słyszę że EGR jest mało awaryjny w silnikach dci.
Mój co 30 000 czyszczony bo inaczej wariował na obrotach a przy zaduszaniu[hamowaniu] niskim biegiem potrafił gasnąć. :zalamany:
Druga sugestia co do ciśnienia na pompie u mnie czujnika na pompie nie było a z czujnika na listwie Rial dokładny odczyt miałem ile atmosfer mierzy w danej chwili wiec dlaczego nie mozna sprawdzić. :zdziwko:
Trzecie jeżeli masz powietrze w układzie nie zaprzątał bym sobie głowy bardziej skomplikowanymi i droższymi sprawami i zaczął od sprawdzenia szczelności ukł paliwowego i wymiany filtrów wraz z uszczelkami ;)


Mimo wszystko pomyślnej walki z wiatrakami i szerokości :padam:

Zapomniałbym o najważniejszym jeśli mi nie wierzysz porozmawiaj z Pawłem ile czasu mój czujnik położenia wału grał ze mną w h..a i dopiero jakiś elektronik znalazł Pawłowi co było powiem że pierdoła przez którą tak naprawdę straciłem cierpliwość do tego wspaniałego samochodu choć i tak kiedyś znów taki kupie :hyhy:
Ostatnio zmieniony przez Dany 2014-01-12, 18:56, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
HIRO 
Klubowicz


Safrane ph: phII
Rocznik: 98
Pojemność: 2.5
Wersja wyposażenia: RXE
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 388
Skąd: ŁĘCZYCA
Wysłany: 2014-01-13, 00:14    

Dany napisał/a:
Pierwszy raz od kogoś słyszę że EGR jest mało awaryjny w silnikach dci.
b w 3.0 ponoć nie zapycha się.
Dany napisał/a:
Druga sugestia co do ciśnienia na pompie u mnie czujnika na pompie nie było a z czujnika na listwie Rial dokładny odczyt miałem ile atmosfer mierzy w danej chwili wiec dlaczego nie mozna sprawdzić.
w 3.0 są 2 czujniki ciśnienia- wysokiego i niskiego ciśnienia, i to ponoć one potrafią się zacinać.
Dany napisał/a:
Trzecie jeżeli masz powietrze w układzie nie zaprzątał bym sobie głowy bardziej skomplikowanymi i droższymi sprawami i zaczął od sprawdzenia szczelności ukł paliwowego i wymiany filtrów wraz z uszczelkami
od tego zamierzam zacząć tym bardziej że pojawiło się powietrze w przewodach między filtrem a pompą.
_________________
Wszystko się zmienia gdy wozi Cie Renia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15