Safrane ph: II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.0 16V
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B54L
Dołączył: 22 Kwi 2013 Posty: 18 Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-10-30, 00:09 Forumowicze potrzebuje was
jak rozgrzeje sie silnik kapie paliwo z tego miejsca widoczne na zdjeiu, kompletnie nei wiem co z tym zrobic, macie jakies pomysly ?
http://www57.zippyshare.com/v/4338959/file.html
link do zdjecia
Nie mam tego silnika,ale wygląda mi na to ze kapie z pod listwy.
Może po prostu trzeba uciąć przewód i zarobić go jeszcze raz..Bo to jak to od paliwa to ten przewód zrobił się twardy i przecieka.
Takie moje zdanie
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2013-11-01, 10:42
Na przewodzie (jest aluminiowy) wejście do listwy uszczelnione jest oringiem. Należy odkręcić te widoczne po lewej stronie dwie śruby torx i próbować dopchnąć połączenie głębiej gniazda listwy wtryskowej. Można też delikatnie dogiąć całą rurkę tak, aby połączenie weszło głębiej, jeśli luz w uszach pod śrubami jest zbyt mały do tej regulacji.
Jeżeli oring jest uszkodzony należy go wymienić (kosztuje kilka złotych w ASO, ale może być na zamówienie, ewentualnie pytać w ASO Volvo). Przy wymianie najlepiej dobrze nasmarować oring oraz wejście listwy i bardzo delikatnie z wyczuciem wkładać, bo ranty listwy są bardzo ostre i można uszkodzić oring.
Mam nadzieję, że połączenie tylko się delikatnie wysunęło i wystarczy głębiej je docisnąć bardzo mocno potem dokręcając śruby mocujące obie rurki.
Ogólnie to brakuje uchwytu który się przykręca a ten dociska i trzyma ten przewód.
Sam nie świadomie odkręciłem tą obejmę i dziwiłem się czemu paliwo wali pod ciśnieniem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach