Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Forumowicze potrzebuje was
Autor Wiadomość
WYBOR 
Użytkownik

Safrane ph: II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.0 16V
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B54L
Dołączył: 22 Kwi 2013
Posty: 18
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-10-30, 00:09    Forumowicze potrzebuje was

jak rozgrzeje sie silnik kapie paliwo z tego miejsca widoczne na zdjeiu, kompletnie nei wiem co z tym zrobic, macie jakies pomysly ?
http://www57.zippyshare.com/v/4338959/file.html
link do zdjecia
 
 
Śpioch 
Pisarz

Safrane ph: Safrane phI
Rocznik: 1993
Pojemność: 3.0 V6
Wersja wyposażenia: Baccara
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 20 Gru 2011
Posty: 143
Skąd: Lublin/Zm.Do
Wysłany: 2013-10-30, 09:18    

Nie mam tego silnika,ale wygląda mi na to ze kapie z pod listwy.
Może po prostu trzeba uciąć przewód i zarobić go jeszcze raz..Bo to jak to od paliwa to ten przewód zrobił się twardy i przecieka.
Takie moje zdanie :)
_________________

 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2013-11-01, 10:42    

Na przewodzie (jest aluminiowy) wejście do listwy uszczelnione jest oringiem. Należy odkręcić te widoczne po lewej stronie dwie śruby torx i próbować dopchnąć połączenie głębiej gniazda listwy wtryskowej. Można też delikatnie dogiąć całą rurkę tak, aby połączenie weszło głębiej, jeśli luz w uszach pod śrubami jest zbyt mały do tej regulacji.
Jeżeli oring jest uszkodzony należy go wymienić (kosztuje kilka złotych w ASO, ale może być na zamówienie, ewentualnie pytać w ASO Volvo). Przy wymianie najlepiej dobrze nasmarować oring oraz wejście listwy i bardzo delikatnie z wyczuciem wkładać, bo ranty listwy są bardzo ostre i można uszkodzić oring.
Mam nadzieję, że połączenie tylko się delikatnie wysunęło i wystarczy głębiej je docisnąć bardzo mocno potem dokręcając śruby mocujące obie rurki.
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
gines16v 
Użytkownik
Pozdrawiam Gines16v

Safrane ph: phase II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2,5 20V
Wersja wyposażenia: RXE
Wiek: 36
Dołączył: 17 Lip 2011
Posty: 17
Skąd: Barlinek
Wysłany: 2013-11-01, 11:07    

Ogólnie to brakuje uchwytu który się przykręca a ten dociska i trzyma ten przewód.
Sam nie świadomie odkręciłem tą obejmę i dziwiłem się czemu paliwo wali pod ciśnieniem :rotfl:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16