Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-03-11, 12:05 Gadaczka dyskusja i problemy
tak czytam to wasze posty o gadaczce w różnych językach i doszedłem do wniosku, że farancuskie informacje z gadaczki są najpiękniejsze, lepię brzmią, są miłe dla ucha i nie są takie ordynarne.
arek, tylko nie mów, że masz w domu wszystkie wersje gadaczek i specjalnie dla nas przekładałeś je cały dzień, i biegałeś w koło samochodu żeby nagrać wszystko
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 57 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-03-11, 14:47
Goli mam wersję angielską, ale mam też internet i znam pana google
Może i wersja francuska jest przyjemna dla ucha, ale lepiej gdy nic nie gada, to znaczy, że wszystko jest oki
Le Francais se facil
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 57 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-03-12, 00:16
RedHead napisał/a:
HMMM, nie wiedziałem, że istnieje polska wersja, miodzio, chociaż głos taki sobie. Ile w ASO taka przyjemność kosztuje?
Polską wersję serwuje kolega z RLKP do Lagunek
Renault nie zainteresowało się tym językiem do dziś w swoich autach
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-03-12, 12:15
arek, a to w safranach też można zrobić po polskiemu
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Niestety kolega z RLKP albo się poprostu rozpłynął, albo nie chce się pochwalić czego dokonał. Spooooooro się naczytałem o tym temacie. Wygląda na to, że gadaczka PL po prostu nie istnieje, szkoda
A może się mylę i ktoś ma jakieś konkretne newsy?
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 57 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-03-12, 22:25
Kolega chris158 był dziś na forum RLKP. Wysłałeś Mu PW ? Ja jednak uważam, że 200 zł za zmianę języka, to spory wydatek i mając tłumaczenie, można się bez tego obejść To oczywiście wyłącznie moje zdanie.
Podstawowe komunikaty są dla mnie zrozumiałe, gdy każe mi włączyć klimatyzację, lub zatankować. Jak ja nie cierpię tego zdania "Fuel level low"
"Fuel level low" nie jest takie straszne, wyobraź sobie jak brzmi "bite balt tanken"Wesoly Nie wysyłałem mu nic, bo pomyślałem, że nie będę dłubał w elektronice (wymiana układu), a poza tym 249zł (tak tak, przeczytałem wszystko) to zdecydowanie zbyt wiele.
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 57 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-03-12, 23:45
RedHead jak widzę, dochodzisz do tego samego wniosku co ja, że nie warto płacić za luksus, który może przydać się co jakiś czas
Znając tłumaczenie komunikatów, można sobie z tym poradzić.
Dotrwałeś do końca, bo ja zaprzestałem śledzenia tematu, już przy kwocie 200 zł
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach