Safrane ph: bd
Rocznik: bd
Pojemność: bd
Wersja wyposażenia: bd
Wiek: 46 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 97 Skąd: bd
Wysłany: 2010-10-09, 11:16
Ale jak już pisałem - 2.5 mniej pali - to naprawdę udana konstrukcja.
Co do przebiegów - popatrz sobie na przebiegi VOLVO - najczęściej kombi z gazem i do tego TURBO - mają się czym pochwalić.
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-10-09, 11:16
Greg napisał/a:
jest jeszcze jedna, ktorej nie ma na allegro - I wlasciciel, polska, full opcja, ale przebieg 250 po wymianie rozrzadu i na LPG 50 tys, rocznik 1997 piekna i zadbana ale wacham sie czy nie za stary.
Lepiej wiedzieć, że ma 250kkm, niż na liczniku 170kkm, a faktycznie to kto wie ile ?
Jeżeli będziesz kupował zderzak, to bierz kompletny. Z zaślepkami, kratką itd. Ja się spieszyłem i potem musiałem kombinować, aby dokupić do niego chromowane listwy ozdobne, za które ASO chce 250 zł za sztukę
Kupiłem oczywiście drogą pocztową w Pszowie.
W tym temacie masz namiar http://www.renaultsafrane...szam,29-10.html
2.5 było alternatywą do 3.0, dlatego Renault przy współpracy z Volvo wprowadziło ten silnik.
Nie ma to 180 kucyków, jak w tym ogłoszeniu, tylko 165. Volvo natomiast podaje 170
Wczoraj przyjechal do Wawy koles z Radomia z tym autkiem, mialo miec uszkodzenia jak na foto (czyli delikatne uszkodzona maske i zderzak do wymiany), pojechalismy na sprawdzenie do mechanika i sprawa wyglada nastepujaco:
Dostal w lewy przod, bo uszkodzona podluznica przed kolem i zle poskladane elementy, widac, ze cos nie tak
Zderzak pekniety - do wymiany
maska, obydwa blotniki i atrapa delikatnie uszkodzone - do lakierowania
drzwi od pasazera oraz tylni blotnik lakierowane
zaczepy do xeonow uszkodzone
szyba przednia duzo odpryskow
tempomat nie dziala
nawigacja padla w trakcie sprawdzania (strasznie sie przyciemnila i nie mozna jej rozjansnic)
silnik myty w maju, nie widac teraz wyciekow
urwany na dole zaczep na silniku
praca silnika zimnego niestabilna, po rozgrzaniu ok, choc jak stanelismy i na wolnych obrotach pracowal 30 min to znowu wyczuwalne skoki obrotow
odglos silnika jak w formule 1 - urwala sie na dole jakas poduszka i wstawione zostaly jakies gumy od ciagnika!!!
skora brudna i delikatnie poprzecierana na fotelu kierowcy
i teraz najlepsze:
na koniec jak targowalismy cene padlo zdanie:
"Zapomnialem powiedziec ale nie moge sprzedac i moge sprzedac, tzn nie moge wpisac pelnej kwoty sprzedazy na umowie bo w papierach zglosilem 1100 Euro i US doczepi sie do mnie. proponuje 5000 na umowie, lub umowe bez daty i zarejestruje sobie Pan auto w lutym" !!!!!
pozdrawiam
Greg
PS. Dalej szukam 2.5 najlepiej 1999-2000 z xenonami
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Co do spalania to wszystko zależy jak kto jeździ , jak ja moją będę jeździł tylko po mieście , to spali 13,5L na trasach nie przekraczając 150km/h spali 10,5L a średnie spalanie według pomiarów i komputera nigdy nie przekroczyło 11L . To już druga V6 z 2000 roku w mojej zagrodzie a jak powiedział Arek Frajda Ze 190 koni i automatu akurat w tym modelu jest nie do opisania . Życzę trafnego wyboru . Jeżeli nasuwa ci się od razu myśl wstawienia gazu to u mnie w Opolu chcą 3,200zł pozdrawiam .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach