Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: milesmm
2013-04-23, 19:22
co wybrać: 2,5 czy 3,0 ?
Autor Wiadomość
ARCHEOLOG 
Forumowicz


Safrane ph: bd
Rocznik: bd
Pojemność: bd
Wersja wyposażenia: bd
Wiek: 46
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 97
Skąd: bd
Wysłany: 2010-10-09, 11:16    

Ale jak już pisałem - 2.5 mniej pali - to naprawdę udana konstrukcja.
Co do przebiegów - popatrz sobie na przebiegi VOLVO - najczęściej kombi z gazem i do tego TURBO - mają się czym pochwalić.
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-10-09, 11:16    

Greg napisał/a:

jest jeszcze jedna, ktorej nie ma na allegro - I wlasciciel, polska, full opcja, ale przebieg 250 po wymianie rozrzadu i na LPG 50 tys, rocznik 1997 piekna i zadbana ale wacham sie czy nie za stary.


Lepiej wiedzieć, że ma 250kkm, niż na liczniku 170kkm, a faktycznie to kto wie ile ? ;)

Jeżeli będziesz kupował zderzak, to bierz kompletny. Z zaślepkami, kratką itd. Ja się spieszyłem i potem musiałem kombinować, aby dokupić do niego chromowane listwy ozdobne, za które ASO chce 250 zł za sztukę :mur:
Kupiłem oczywiście drogą pocztową w Pszowie.
W tym temacie masz namiar http://www.renaultsafrane...szam,29-10.html


2.5 było alternatywą do 3.0, dlatego Renault przy współpracy z Volvo wprowadziło ten silnik.
Nie ma to 180 kucyków, jak w tym ogłoszeniu, tylko 165. Volvo natomiast podaje 170 :)
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2010-10-09, 11:17    

Witam,

Wczoraj przyjechal do Wawy koles z Radomia z tym autkiem, mialo miec uszkodzenia jak na foto (czyli delikatne uszkodzona maske i zderzak do wymiany), pojechalismy na sprawdzenie do mechanika i sprawa wyglada nastepujaco:

Dostal w lewy przod, bo uszkodzona podluznica przed kolem i zle poskladane elementy, widac, ze cos nie tak
Zderzak pekniety - do wymiany

maska, obydwa blotniki i atrapa delikatnie uszkodzone - do lakierowania

drzwi od pasazera oraz tylni blotnik lakierowane

zaczepy do xeonow uszkodzone

szyba przednia duzo odpryskow

tempomat nie dziala

nawigacja padla w trakcie sprawdzania (strasznie sie przyciemnila i nie mozna jej rozjansnic)

silnik myty w maju, nie widac teraz wyciekow

urwany na dole zaczep na silniku

praca silnika zimnego niestabilna, po rozgrzaniu ok, choc jak stanelismy i na wolnych obrotach pracowal 30 min to znowu wyczuwalne skoki obrotow

odglos silnika jak w formule 1 - urwala sie na dole jakas poduszka i wstawione zostaly jakies gumy od ciagnika!!!

skora brudna i delikatnie poprzecierana na fotelu kierowcy

i teraz najlepsze:
na koniec jak targowalismy cene padlo zdanie:
"Zapomnialem powiedziec ale nie moge sprzedac i moge sprzedac, tzn nie moge wpisac pelnej kwoty sprzedazy na umowie bo w papierach zglosilem 1100 Euro i US doczepi sie do mnie. proponuje 5000 na umowie, lub umowe bez daty i zarejestruje sobie Pan auto w lutym" !!!!! Rotfl Rotfl

pozdrawiam
Greg

PS. Dalej szukam 2.5 najlepiej 1999-2000 z xenonami
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-10-09, 11:17    

Jeżeli już wiesz czego chcesz (a moim zdaniem chcesz dobrze) to zerknij do tego tematu http://www.renaultsafrane...afrane,239.html Będziesz widział co sprawdzać Wesoly
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Dany 
Klubowicz

Safrane ph: Koleos Ph 2
Rocznik: 2017
Pojemność: 2.0 dci 177KM 4x4 CVT X-tronic
Wersja wyposażenia: Initiale Paris
Wiek: 48
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 89
Skąd: OKR
Wysłany: 2010-10-09, 11:17    

Co do spalania to wszystko zależy jak kto jeździ , jak ja moją będę jeździł tylko po mieście , to spali 13,5L na trasach nie przekraczając 150km/h spali 10,5L a średnie spalanie według pomiarów i komputera nigdy nie przekroczyło 11L . To już druga V6 z 2000 roku w mojej zagrodzie a jak powiedział Arek Frajda Ze 190 koni i automatu akurat w tym modelu jest nie do opisania . Życzę trafnego wyboru . Jeżeli nasuwa ci się od razu myśl wstawienia gazu to u mnie w Opolu chcą 3,200zł pozdrawiam .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 17