Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: milesmm
2013-04-23, 19:22
Diesel 2.2T czy benzyna 2.5 ??
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2010-10-09, 11:18    

Super a ja wszystkie poprzednie autka miałem w benzynie i poprzednią safrankę 2.2 .rn teraz mam dizla i jest ok
 
 
Criss 
Klubowicz
wredny Mod


Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: prawie jak INITIALE
Typ pojazdu: B54F
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 371
Skąd: Legnica
Wysłany: 2010-10-09, 11:18    

tak jeszcze wtrace: koszt naprawy silnika badz remontu diesla jest duzo drozszy niz benzyniaka to na pewno plus!
_________________
من يجرؤ يفوز!
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-10-09, 11:19    

Tylko diesla nie jesteś w stanie zajeździć Wesoly no chyba, że tylko turbinkę. Mają trwalsze silniki bo konstrukcja jest budowana pod względem spalania stukowego czyli detonacyjnego, którego silniki nie są w stanie wytrzymać i w nich jest to eliminowane.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2010-10-09, 11:19    

Święta racja mają wszystko wytrzymalsze wał ,korbowody,tłoki ,zawory,pułośe,itd
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-10-09, 11:19    

Odnośnie tego spalania stukowego, w benzyniakach do tego dążą tylko konstruktorzy rajdowi przy samochodach typu WRC ale jaki jest tego skutek ? Silnik jak przetrwa do następnego rajdu to jest to brane jako święto typu Odzyskanie Niepodległości. A tak na marginesie to dodam na temat silnika zasilanego PB w Vectrach A. Silniki dynamiczne, ale po dłuższej jeździe i przewlekłej eksploatacji robią się nieszczelności w układzie smarowania. I tak jak to miał mój kuzyn, coś mu klepało i klepało w pestce poleciłem mu jechać do mojego znajomego mechaniora, a on mu powiedział "człowieku nie zrobię Ci tego bo raz, że zapłacisz dużo za części, dwa to jeszcze wykasuję Cię za robotę a za miesiąc czy dwa będziesz miał tą samą robote". Więc zalecił mu dolać gęstszego oleju i jeździć dopóki nie padnie dodając "a jak już padnie to kasę która masz teraz na naprawę kupisz nową pestkę i jeszcze Ci na lizaka zostanie" Wesoly I pytanie teraz jaka taniość jest w silnikach benzynowych ?
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 18