Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Skrzynia biegów Ph II 2.0 16V
Autor Wiadomość
wujek 
Użytkownik


Safrane ph: II
Rocznik: 1996
Pojemność: 2.0 16V LPG
Wersja wyposażenia: Na listwie nie ma oznaczenia
Typ pojazdu: B54L
Typ silnika: N7Q-71
Wiek: 39
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 48
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-02-28, 14:36    Skrzynia biegów Ph II 2.0 16V

Zauważyłem, że zaczyna haczyć mi 2 bieg, da się go wrzucić ale nie raz jakby coś blokowało włączenie dwójki. Inne biegi wchodzą bez najmniejszych problemów. Gdzie dolewa się oleju do skrzyni?? Jaki olej wybrać na dolewkę?
Może jakiś element do wymiany na wybieraku?? przebieg 310kkm

Proszę o pomoc
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-03-03, 13:35    

Jeżeli się nie mylę to w 2.0 16V występuje też wysprzęglik hydrauliczny taki sam z resztą w 2.2dT i 2,5 20V oczywiście w manualu i to może być jego wina. Ja miałem problemy z wrzucaniem przy bardzo niskich temperaturach, posiłkowałem się kilkukrotnym pompowaniem pedałem sprzęgła i dopiero po tym wrzucałem bieg, czasami pomagało. Sprawdź, jeżeli po pompowaniu poprawi się wina będzie po stronie wysprzęglika a wtedy albo spróbować dolać olej do zbiorniczka (w 2.2dT za zbiorniczkiem płynu hamulcowego był dodatkowy mały zbiorniczek od wysprzęglika) albo zakup używanego sprawnego lub nowego (za oryginał płaciłem 900zł). Odnośnie dolania oleju to stojąc pod autem, patrząc w stronę przodu auta, wlew powinien znajdować się gdzieś po lewej stronie skrzyni (przynajmniej w 2.2dT tak było).
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
krzysiek 
Klubowicz


Safrane ph: phase 2
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: bardzo dobra ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 219
Skąd: LU
Wysłany: 2013-03-03, 14:07    

Jeśli winny był by wysprzęglik to można próbować go jeszcze odpowietrzyć i zalać nowym płynem.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16