Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Woda pod nogami kierowcy
Autor Wiadomość
patrys4891 
Pisarz


Safrane ph: brak
Rocznik: brak
Pojemność: brak
Wersja wyposażenia: brak
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-23, 17:32    Woda pod nogami kierowcy

Szukałem szukaczką, ale nie znalazłem opisu podobnego problemu, wiec zaryzykuję i na piszę.

Czyli tak jak w temacie, w ten piękny zimowy dzień stwierdziłem obecność dużej ilości wody pod gumową wycieraczką na nogi kierowcy.

Oczywiście odkurzaczem wyssałem tyle wody ile się dało. Teraz zasiadłem z suszarką i jest akcja suszenia. No ale to tylko likwidacja efektu, a co z przyczyną?

Ponieważ ostatnio była wymieniana nagrzewnica, to pomyślałem że to może się płyn wylał, choć ilość zaskakująco duża a i zapachu żadnego nie ma. Nie wiem czy płyn chłodniczy jakoś pachnie/śmierdzi.

Druga myśl to jakieś uszczelki czy inne pierdzielniki.

Czy są jakieś typowe powody lania się wody pod nogi kierowcy?

Safranka garażowana, jeżdżona praktycznie tylko w weekendy (o ile to ma znaczenie).

[ Dodano: 2012-12-23, 18:09 ]
Dobra, temat rozwiązany.
W zbiorniczku wyrównawczym brak płynu chłodzącego. Włożyłem łeb pod deskę a tam widać jak kropelki kapią z łączeń nagrzewnicy na wykładzinę.
:cenzura: serwis
_________________
Safrane
scenic-forum.pl
 
 
 
słonina 
Użytkownik

Safrane ph: Alfa Romeo 159
Rocznik: 2006
Pojemność: 2.4 JTDm
Wersja wyposażenia: SW
Wiek: 42
Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 30
Skąd: Finlandia
Wysłany: 2012-12-23, 19:14    

patrys4891, szukaj dobrego blacharza :D bo wszelkie prace przy nagrzewnicy to nie mechanika :D :D :D :D :D
_________________
AR 159 sw 200KM
GSF 600N Bandit 04' 78KM
Buell XB9SX 94KM

Adminów uprasza się o wyrozumiałość do moich wrodzonych skłonności ADHD i Tourette'a :D
 
 
Cakes 
Klubowicz
Sajt Destraktor :D


Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B543
Typ silnika: J7T
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 320
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2012-12-23, 19:34    

patrys4891, samemu ten problem rozwiazesz, jednak troche grzebania jest. Przypuszczam, ze cieknie Ci z podwojnej rurki, ktora wchodzi w nagrzewnice?
Sa dwie opcje. Pierwsza to zle ja zlozyli i cieknie przez oringi na koncowce, tej rurki.
Druga to wkladali ja na hama i mogla peknac (sam to przerabialem :( ).
Jeszcze jednak opcja, to moze Ci cieknac z czujnika temperatury, ktory jest wkrecona w ta rurke - wowczas bedzie trzeba tylko wymienic oringi.
_________________

блог
 
 
 
patrys4891 
Pisarz


Safrane ph: brak
Rocznik: brak
Pojemność: brak
Wersja wyposażenia: brak
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-23, 23:00    

Zlokalizowałem okolice skąd cieknie, ale się dokładnie nie przyglądałem bo mi "gul" skoczył...
Jutro zajadę do serwisu , pokażę im co się dzieje i zobaczymy co powiedzą.
ręce mi opadają już na tych wszystkich "fachowców" :...:
_________________
Safrane
scenic-forum.pl
 
 
 
Cakes 
Klubowicz
Sajt Destraktor :D


Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B543
Typ silnika: J7T
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 320
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2012-12-23, 23:29    

To jest niestety zmora polskich warsztatow (oczywiscie nie uogolniajac), dlatego to co potrafie staram sie zrobic sam :) Jak bede mial pretensje to tylko i wylacznie do siebie ;)
_________________

блог
 
 
 
patrys4891 
Pisarz


Safrane ph: brak
Rocznik: brak
Pojemność: brak
Wersja wyposażenia: brak
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-23, 23:42    

No ja jak czegoś nie umiem, to siadam, szukam, czytam i już wiem. Problemem u mnie jest czas i miejsce na tak poważną operację :(
_________________
Safrane
scenic-forum.pl
 
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2012-12-24, 00:14    

Ciekaw jestem jak po wymianie nagrzewnicy sprawdzili, że wszystko jest szczelne :) i jak odpowietrzyli układ :) Wszak po takiej operacji najlepiej zostawić pojazd z odpalonym silnikiem i już wtedy by doszli do tego, że płynu w zbiorniczku wyrównawczym ubyło :) Na pozór wygląda to tak, że kapie powoli ale tylko na pozór tak to wygląda :D
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15