To się okaże po wstępnych przymiarkach.
A co do skrzyni z lagi to satelity się szybko wyrabiają, a po 2 nie wytrzymuje mechanizm różnicowy. Nie wiem czy kolega Maestro pamięta patent z 16v, ale takowy patent w ladze nie zdaje egzaminu, ponieważ jak jest zbyt duży luz na satelitach to tak rozpycha satelity że urywa śruby a to się kończy dziurą w skrzyni i utratą zębów na satelitach .
Brat już to przerabiał 3 razy
No i stało się
Silnik zamontowany, teraz pozostaje dopasowanie półosi, bo niestety obie trzeba skracać
Ale brat się nie dołuje
jutro wstawię fotosy z operacji.
Pozdro
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2012-04-21, 22:36
Dacie radę, jak silnik od BiTi wstawili i lalka chodzi to co przy tym silniku się nie da
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
A więc reasumując, silnik wisi na 2 łapach, od strony rozrządu i od strony skrzyni ( oryginalny uchwyt należało lekko przesunąć w stronę podłużnicy i wzmocnić. Teraz pozostaje dopasować poduchę miedzy silnikiem i ławą. Na dniach auto zostanie odholowane na warsztat w celu pomiaru półosi gdyż trzeba je skrócić. No i pozostaje elektryka
[ Dodano: 2012-04-23, 23:01 ]
Poprzedni motor to zwykłe 2 litry 8v i rozstaw to 4 x 100
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach