Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5
Wersja wyposażenia: Initiale Paris
Typ pojazdu: B54F
Dołączył: 28 Mar 2012 Posty: 32 Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-04-11, 21:36
dzieki za informacje, czyli jednak jest troche wiecej obrotow niz przypuszczalem;
w aktualnym aucie z 90KM do 100km/h na najwyzszym biegu jaki skrzynia sobie wrzuca i jadac po prostej drodze udaje mi sie utrzymac ponizej 2000obr, srednio tak 50 - 1500, 80 - 1700-1800, 90 - 1900, 100 - 1900-2100, 110 - 2300-2350, 120-130 - 2500
zdecydowalem sie jednak na 2.5L i teraz trwaja zakrojone na szeroka skale poszukiwania modelu z takim wyposazeniem jakie bym chcial bo jak znajduje to niestety albo silnik V6 albo skrzynia manualna
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2012-04-11, 21:51
N7Q i N7U to silniki wysokoobrotowe. 2.0 osiąga 136 KM, a 2.5 165 KM przy 6000 obr/min.
Jeżeli chcesz, to zrobię podobne sprawdzenie jak Twoje na prostej drodze, ale muszę mieć miejsce i czas
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5
Wersja wyposażenia: Initiale Paris
Typ pojazdu: B54F
Dołączył: 28 Mar 2012 Posty: 32 Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-04-11, 22:13
pamietam jak w jakiejs gazecie czytalem jak celebryta sie chwalil ze swoim super super drogim autem ma 1500 obrotow przy 50km/h, smialem sie wtedy bo taki rezultat to ja spokojnie robie swoim staruszkiem
Ostatnio zmieniony przez jazzzy 2012-04-11, 22:14, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2012-04-11, 23:32
A czy test zegarów nie pokazuje przy jakich obrotach jakie prędkości powinny być ?
Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 608
Wysłany: 2012-04-12, 08:22
jazzzy napisał/a:
dzieki za informacje, czyli jednak jest troche wiecej obrotow niz przypuszczalem;
w aktualnym aucie z 90KM do 100km/h na najwyzszym biegu jaki skrzynia sobie wrzuca i jadac po prostej drodze udaje mi sie utrzymac ponizej 2000obr, srednio tak 50 - 1500, 80 - 1700-1800, 90 - 1900, 100 - 1900-2100, 110 - 2300-2350, 120-130 - 2500
130hm/h przy 2500obr?
Co Ty masz za skrzynię biegów i jakie przełożenie?
Nie chce mi się szukać i przeliczać tego, ale przy takim przełożeniu przy 5500obr/min będziesz miał prędkość jakieś 330km/h.
Ostatnio zmieniony przez Daroot 2012-04-12, 08:23, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5
Wersja wyposażenia: Initiale Paris
Typ pojazdu: B54F
Dołączył: 28 Mar 2012 Posty: 32 Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-04-12, 21:30
Daroot napisał/a:
130hm/h przy 2500obr?
Co Ty masz za skrzynię biegów i jakie przełożenie?
skrzynia automatyczna a tutaj podaje wartosci optymalne ktore nie sa zawsze stale i moga sie zmieniac, dotycza najwyzszego biegu jaki wrzuca skrzynia jadac po plaskim bez wiekszych oporow; naturalnie 2500 jest wartoscia umowna lub inaczej mowiac najnizsza z mozliwych do osiagniecia bo w praktyce moze to byc i pod 3000 lub 3100; nie przeliczaj tego matematycznie bo to nie ma zastosowania, kazde 10km/h powyzej 100 zmienia juz sytuacje i 150km/h to juz bedzie 4000-4500 (jak dobrze pamietam)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach