Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
blazy szafka PHII 2.5 Pb wymarzona..?
Autor Wiadomość
blaz 
Użytkownik
fanatyk marki..


Safrane ph: PHII
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20V
Wersja wyposażenia: RXE-chyba:)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 40
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 49
Skąd: Staszów/Kraków
Wysłany: 2012-02-26, 19:22    

dzięki dzieki koledzy, za słowa otuchy i wogóle:)
wczoraj troche podłubałem, wyczyściłem świece, kopułke, palec, wszystkie wtyczki, nawet ta od poziomowania lamp na stabilu, i jakos dzis cały dzień jezdziłem bezstresowo, obrotki wolne troche przyniskie ale zero falowania, skrzynia prawie nie zgrzyta, zapiałem sobie tempomacik przy 90 i auto klima i 55km trasa z nózkami pod soba i łapami na podłokciach, no coś wspaniałego jak się ta renata żegluje :P

jeszcze troche i poradzę z nia sobie, nie pierwsza i nie ostatnia ma renata :) ten silnik to wogóle jest jakaś poezja! poniżej 3tys obr to wogóle jest hybryda, nie słychac że odpalony :)

jutro postaram sie zainteresować łapa silnika (ogranicznikiem wychyleń) myśle że on odpowiada za szarpanie.

dywaniki sa masakryczne, wiem o tym az je wyjałem i sfociłem :d


z tyłu sa oryginalne, niestety nie wiem gdzie dostane takie pod kolor (szare) oryginały, te allegrowe srednio mi sie widzą:/

jesli chodzi o kolor to nie ukrywam że to mój ulubiony, w megance coupe tez taki miałem tam sie zwał "noc kairu", lagune mam w takim samym kolorze tylko sie zwie chyba "sea blue".

Alusy seryjne takie z wieloma małymi szprychami 15' takie cos
http://srvimg09.tablica.p...blin_rev001.jpg

obite sa o ile pamietam w 205/65

niestety przestał grzac mi fotel kierownika i przestał sie dmuchac :/ ustawianie i pamięc działa, po str pasażera wszystko ok. ale i tak miałem go wyjąc w celu poprawy osłony bocznej. co jeszcze mnie dziwi spalanie, normalna jazda, wyprzedzanie , itp ok 12 ale w miare spokojna jazda, tzw bujanie się, oczywiście nie emeryt da sie do 9 l zejśc :padam:

jeszcze dodam ze na fotach nie świecą sie tylne lampy na klapie bo świeciła tylko jedna a do drugiej do wtyczki prąd niedochodził, czytałem manuala o przecierajacych się kablach ale poszedłem na łatwizne i pusciłem plus od działajacej lampy i obecnie obie świeca i nawet gadaczka sie zamkła ;)
Ostatnio zmieniony przez blaz 2012-02-26, 19:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
chocapic 
Pisarz


Safrane ph: phase I x 2
Rocznik: 1996 i 95
Pojemność: 2.5 x 2
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B548
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 102
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-02-26, 21:09    

nowych oryginalnych dywaników do safrane to już się chyba nie dostanie :/
 
 
 
pawelsafrane 
Klubowicz


Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2,2 dCi
Wersja wyposażenia: Privilege
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 196
Skąd: Chełm
Wysłany: 2012-02-26, 21:53    

chocapic napisał/a:
nowych oryginalnych dywaników do safrane to już się chyba nie dostanie :/

Ja zamawiałem na allegro, wystawiał jakiś sklep dywaniki.pl czy coś takiego nazwy nie pamiętam tylko strzeliłem, ale jak się poszuka to znajdzie dorabiają pod kolor i tyle sztuk ile trzeba :P
_________________
Były:
Renault Safrane ph2, 1997r. 2.0B+G,
Renault Safrane ph1, 1995r, 2.0B+G,
Opel Vectra, 1.6 1991r, B+G,
Peugeot 309, 1.9d 1992r,
Fiat 126p, 1991
Wartburg 353, 1988r,
 
 
 
maestro 
Starszy pisarz
majster


Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.9 24V V6
Wersja wyposażenia: najbogatsza
Typ silnika: L7X
Wiek: 34
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 258
Skąd: Łask
Wysłany: 2012-02-26, 22:08    

Łącząc lewą pozycje z prawą też zrobiłeś źle ;) Czemu to chyba łatwo sie domyślić.

Co do dywaników to jak nie są mocno zniszczone to bym je przygarnął :D :D
 
 
 
blaz 
Użytkownik
fanatyk marki..


Safrane ph: PHII
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20V
Wersja wyposażenia: RXE-chyba:)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 40
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 49
Skąd: Staszów/Kraków
Wysłany: 2012-02-27, 09:44    

hmm czyli poprawić te postojówki? szukać w przejsciu klapa-buda przerwy w kablu?
_________________
każdy ma jakiegoś bzika.. ja mam chyba na punkcie "romba" :)
R5,R11,R19 cabrio,szczeniak,R19chamade,megane coupe,clio2,laguna1 v6, laguna1 2.0..
obecnie Lala 2 1.8 +szafka 2.5

A tak pozatym kocham auta z duszą, której nie brak żadnej renacie ;)
 
 
 
HIRO 
Klubowicz


Safrane ph: phII
Rocznik: 98
Pojemność: 2.5
Wersja wyposażenia: RXE
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 388
Skąd: ŁĘCZYCA
Wysłany: 2012-02-27, 10:19    

blaz napisał/a:


hmm czyli poprawić te postojówki? szukać w przejsciu klapa-buda przerwy w kablu?
dokładnie
_________________
Wszystko się zmienia gdy wozi Cie Renia
 
 
blaz 
Użytkownik
fanatyk marki..


Safrane ph: PHII
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20V
Wersja wyposażenia: RXE-chyba:)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 40
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 49
Skąd: Staszów/Kraków
Wysłany: 2012-02-27, 17:52    

a co grozi w obecnej chwili? nie można tak jezdzic?

a dzis znów niespodzianka tradycyjna.. czyli staje pod sklepem, wracam auto nie zapala.. i znów pompa sie nie właczała, pomogło jak zwykle poruszanie czarnym długim przekaznikiem pod bezpiecznikami, on jest od pompy paliwa? moze znajde gdzies rozpiske tych przekaźników? po odpale obroty szalały i musiałem odpiac krokowy, wkurzyłem sie pojechałem na szrot i była ładna 850tka z tym samym silnikiem, kupiłem od niej krokowy taki jak powinien być, ciekawe czy zadziała.. jutro będe testował
Ostatnio zmieniony przez blaz 2012-02-27, 17:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
maestro 
Starszy pisarz
majster


Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.9 24V V6
Wersja wyposażenia: najbogatsza
Typ silnika: L7X
Wiek: 34
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 258
Skąd: Łask
Wysłany: 2012-02-27, 18:28    

a to nie lepiej od razu bylo go wymienić na miejscu?
 
 
 
blaz 
Użytkownik
fanatyk marki..


Safrane ph: PHII
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20V
Wersja wyposażenia: RXE-chyba:)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 40
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 49
Skąd: Staszów/Kraków
Wysłany: 2012-02-27, 19:28    

nie mogłem go podłaczyć bo kolo niepozwolił, powiedział ze elektrycznych rzeczy nie daje na próbe, jedynie podpiąłem wtyczke i słyszałem że bzyczy, identyczny jak ten:
http://allegro.pl/safrane...2088986916.html
nawet numer seryjny, u mnie był inny wsadzony jakas rzezba, cena tez ułamek tego co na alegro. Narazie lezy zamoczony w beni żeby syf w śrdoku zmiękł a auto ma odpiety akku, bo wyczytałem an forum volvo że jakis twardy reset kompa trwa 12godzin, więc jutro podepne, wyczyszcze, założe nowe świece i zobaczymy. Mam tylko problem z tym krótszym wężem po lewej na fotce
_________________
każdy ma jakiegoś bzika.. ja mam chyba na punkcie "romba" :)
R5,R11,R19 cabrio,szczeniak,R19chamade,megane coupe,clio2,laguna1 v6, laguna1 2.0..
obecnie Lala 2 1.8 +szafka 2.5

A tak pozatym kocham auta z duszą, której nie brak żadnej renacie ;)
 
 
 
HIRO 
Klubowicz


Safrane ph: phII
Rocznik: 98
Pojemność: 2.5
Wersja wyposażenia: RXE
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 388
Skąd: ŁĘCZYCA
Wysłany: 2012-02-27, 19:28    

blaz napisał/a:
pomogło jak zwykle poruszanie czarnym długim przekaznikiem pod bezpiecznikami
wyciągnąć, rozbebeszyć i poprawić luty na płytce. Jeśli jest dojście przetrzeć drobmym papierem ściernym styki na styczniku
_________________
Wszystko się zmienia gdy wozi Cie Renia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 16