Safrane ph: II
Rocznik: 1996
Pojemność: 2.0 16V LPG
Wersja wyposażenia: Na listwie nie ma oznaczenia
Typ pojazdu: B54L
Typ silnika: N7Q-71
Wiek: 39 Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 48 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-02-07, 10:05 Stacyjka
Witam
Temat wprawdzie nie dotyczy Safi ale na forum Cytrynki odpowiedź może za miesiąc otrzymam
Padła mi stacyjka w Citroenie ZX tzn nie włożę kluczyka (wejdzie tylko 0.5cm). W jaki sposób zdemontować stacyjkę bez wsadzonego kluczyka?? Auto mam 40km od domu i co tu zrobić? Czy da sie jakimś sposobem magika włożyć kluczyk aby dojechac do domu? Ewentualnie jak ją rozwiercić aby wyjąć
Ostatnio zmieniony przez wujek 2012-02-07, 10:13, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 608
Wysłany: 2012-02-07, 17:50
40 minut walczyłem ze stacyjką w safrane, w sposób taki aby nie uszkodzić nic poza tym.
Najgorsze są wystające "cypki" które można schować mając kluczyk.
Wiertarka, przecinak i młotek
W safrane stacyjka jest schowana w tulejce (rurze) z wycięciem na te "cypki"
Należy je ściąć - co dziwne, są one dosyć miękkie. Samo rozwiercanie stacyjki od czoła w zasadzie nic nie daje, chyba że masz na tyle szerokie wiertło że obejmie szynę z tymi "cypkami".
Ja proponuję małe wiertło i rozwiercać te "cypki" które działają jako blokady przed wyciągnięciem. Albo rozwiercanie z czoła ale w dolnej części, przy samej obudowie metalowej.
Safrane ph: II
Rocznik: 1996
Pojemność: 2.0 16V LPG
Wersja wyposażenia: Na listwie nie ma oznaczenia
Typ pojazdu: B54L
Typ silnika: N7Q-71
Wiek: 39 Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 48 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-02-07, 22:50
Jutro bede brał sie za robote. Ciezki sprzęt musze wziac ze soba. Które kable trzeba zewrzeć aby uruchomić silnik/ czarny czerwony brązowy?
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.9 24V V6
Wersja wyposażenia: najbogatsza
Typ silnika: L7X
Wiek: 34 Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 258 Skąd: Łask
Wysłany: 2012-02-08, 00:06
czerwony to stały plus. czarny tam masz? hmmm. to nie mowie nic dalej ale ogolnie w stacyjne masz same grubasy i same plusy. wiec jezeli czerwony bedziesz łączył z pozostałymi grubasami to bedziesz miał odpowiedz. jak sie zapala kontrolki to zapłon, wiec kolejny bedzie rozruch.
Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 608
Wysłany: 2012-02-08, 09:18
Nie rób tak. Idź po kablach, dojdziesz do dwóch wtyczek.
Każda ma po dwa przewody. Szara i czarna.
Jedną jak zmostkujesz to masz zapłon, druga to rozrusznik
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach