Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Stacyjka
Autor Wiadomość
wujek 
Użytkownik


Safrane ph: II
Rocznik: 1996
Pojemność: 2.0 16V LPG
Wersja wyposażenia: Na listwie nie ma oznaczenia
Typ pojazdu: B54L
Typ silnika: N7Q-71
Wiek: 39
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 48
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-02-07, 10:05    Stacyjka

Witam

Temat wprawdzie nie dotyczy Safi ale na forum Cytrynki odpowiedź może za miesiąc otrzymam
Padła mi stacyjka w Citroenie ZX tzn nie włożę kluczyka (wejdzie tylko 0.5cm). W jaki sposób zdemontować stacyjkę bez wsadzonego kluczyka?? Auto mam 40km od domu i co tu zrobić? Czy da sie jakimś sposobem magika włożyć kluczyk aby dojechac do domu? Ewentualnie jak ją rozwiercić aby wyjąć
Ostatnio zmieniony przez wujek 2012-02-07, 10:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Daroot
Nałogowiec
Grażyna zrób mnie kapuczina


Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 608
Wysłany: 2012-02-07, 17:50    

40 minut walczyłem ze stacyjką w safrane, w sposób taki aby nie uszkodzić nic poza tym.
Najgorsze są wystające "cypki" które można schować mając kluczyk.

Wiertarka, przecinak i młotek :)
W safrane stacyjka jest schowana w tulejce (rurze) z wycięciem na te "cypki"
Należy je ściąć - co dziwne, są one dosyć miękkie. Samo rozwiercanie stacyjki od czoła w zasadzie nic nie daje, chyba że masz na tyle szerokie wiertło że obejmie szynę z tymi "cypkami".

Ja proponuję małe wiertło i rozwiercać te "cypki" które działają jako blokady przed wyciągnięciem. Albo rozwiercanie z czoła ale w dolnej części, przy samej obudowie metalowej.
 
 
HIRO 
Klubowicz


Safrane ph: phII
Rocznik: 98
Pojemność: 2.5
Wersja wyposażenia: RXE
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 388
Skąd: ŁĘCZYCA
Wysłany: 2012-02-07, 17:59    

tak wygladaja w safi
_________________
Wszystko się zmienia gdy wozi Cie Renia
 
 
maestro 
Starszy pisarz
majster


Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.9 24V V6
Wersja wyposażenia: najbogatsza
Typ silnika: L7X
Wiek: 34
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 258
Skąd: Łask
Wysłany: 2012-02-07, 18:10    

W 19stce szedł przecinak aby delikatnie rozszerzyć rure, a potem francuzem sie ściskało.
 
 
 
wujek 
Użytkownik


Safrane ph: II
Rocznik: 1996
Pojemność: 2.0 16V LPG
Wersja wyposażenia: Na listwie nie ma oznaczenia
Typ pojazdu: B54L
Typ silnika: N7Q-71
Wiek: 39
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 48
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-02-07, 22:50    

Jutro bede brał sie za robote. Ciezki sprzęt musze wziac ze soba. Które kable trzeba zewrzeć aby uruchomić silnik/ czarny czerwony brązowy?
 
 
maestro 
Starszy pisarz
majster


Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.9 24V V6
Wersja wyposażenia: najbogatsza
Typ silnika: L7X
Wiek: 34
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 258
Skąd: Łask
Wysłany: 2012-02-08, 00:06    

czerwony to stały plus. czarny tam masz? hmmm. to nie mowie nic dalej ;) ale ogolnie w stacyjne masz same grubasy i same plusy. wiec jezeli czerwony bedziesz łączył z pozostałymi grubasami to bedziesz miał odpowiedz. jak sie zapala kontrolki to zapłon, wiec kolejny bedzie rozruch.
 
 
 
HIRO 
Klubowicz


Safrane ph: phII
Rocznik: 98
Pojemność: 2.5
Wersja wyposażenia: RXE
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 388
Skąd: ŁĘCZYCA
Wysłany: 2012-02-08, 00:25    

Fotkę mam, ale który z którym to bladego pojęcia nie mam
_________________
Wszystko się zmienia gdy wozi Cie Renia
 
 
maestro 
Starszy pisarz
majster


Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.9 24V V6
Wersja wyposażenia: najbogatsza
Typ silnika: L7X
Wiek: 34
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 258
Skąd: Łask
Wysłany: 2012-02-08, 00:36    

wiec dwa zolte to pozycja przed zaplonem i zapłon, czerwony to stały plus a czwarty to rozruch.
 
 
 
Daroot
Nałogowiec
Grażyna zrób mnie kapuczina


Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 608
Wysłany: 2012-02-08, 09:18    

Nie rób tak. Idź po kablach, dojdziesz do dwóch wtyczek.
Każda ma po dwa przewody. Szara i czarna.
Jedną jak zmostkujesz to masz zapłon, druga to rozrusznik
 
 
maestro 
Starszy pisarz
majster


Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.9 24V V6
Wersja wyposażenia: najbogatsza
Typ silnika: L7X
Wiek: 34
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 258
Skąd: Łask
Wysłany: 2012-02-08, 12:06    

Na pewno tak nie jest bo staly plus jest tylko na czerwonym, wiec zwieranie dwoch żoltych nic nie da.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15