Safrane ph: II
Rocznik: 1996
Pojemność: 2.0 16V LPG
Wersja wyposażenia: Na listwie nie ma oznaczenia
Typ pojazdu: B54L
Typ silnika: N7Q-71
Wiek: 39 Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 48 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-02-04, 18:04 Podgrzewanie lusterka
Siema
Nie działa mi podgrzewanie prawego lusterka, prawdopodobnie mata grzewcza do wymiany. Znalazłem na allegro uniwersalną matę za śmieszne pieniądze Mata
W jaki sposób dobrać się do wnętrzności lusterka i jak odkleić starą matę. jakieś rady
Ostatnio zmieniony przez wujek 2012-02-04, 18:06, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.9 24V V6
Wersja wyposażenia: najbogatsza
Typ silnika: L7X
Wiek: 34 Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 258 Skąd: Łask
Wysłany: 2012-02-04, 18:12
Jestem wlasnie na tym samym etapie co Ty.
Jednak do nas pasuja maty GB-10. Idealnie pokrywają praktycznie całą powierzchnie lusterka.
Przy aktualnych temperaturach odradzam demontaż szkła. Chyba ze wykrecisz cale lusterko i poczekasz aż nabierze temperatury pokojowej. Długi niezagruby wkretak i wciskasz miedzy wkład lusterka a obudowe, odskoczy i jest na wierzchu. Potem to już zabawa, podgrzej troche wklad (uważaj aby nie nadtopić stelażu lustra) - odejdzie. Potem demontujesz starą mate, przyklejasz nową, sprawdzasz czy podpiecia przewodów wyjda na zewnątrz czy trzeba przerzeźbić ten stelaż, no i kleisz na taśme dwustronną czy na co tam chcesz lusterko+mata do niego.
Safrane ph: II
Rocznik: 1996
Pojemność: 2.0 16V LPG
Wersja wyposażenia: Na listwie nie ma oznaczenia
Typ pojazdu: B54L
Typ silnika: N7Q-71
Wiek: 39 Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 48 Skąd: Rzeszów
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2012-02-05, 10:36
Mata z linka jest troszkę mniejsza niż powierzchnia zwierciadła jest krótsza tak po 1cm z każdej strony, będzie też trzeba porzeźbić troszkę w plastiku, w który wklejane jest zwierciadło tak aby piny od maty o nic nie wadziły. Jak dobrze pamiętam to przy szerszej (pionowo) stronie plastiku jest taki wycięty prostokąt i w jego okolicach trzeba zrobić przeróbki.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.2 dT 12V
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 240 Skąd: UK
Wysłany: 2012-02-05, 12:32
najpierw proponuję odpiąć wtyczkę od maty i sprawdzić omomierzem jaka jest rezystancja, jak będzie więcej jak 1000 [ohm] (strzelam, bo nie wiem ile ma dobra mata, ale przy 1000 raczej prąd jest już bardzo słaby) to do wyrzucenia
Safrane ph: II
Rocznik: 1996
Pojemność: 2.0 16V LPG
Wersja wyposażenia: Na listwie nie ma oznaczenia
Typ pojazdu: B54L
Typ silnika: N7Q-71
Wiek: 39 Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 48 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-02-05, 15:28
Zabiore sie za to ale dopiero jak zelżą mrozy. Oczywiście nie bedę się nawet zastanawiał tylko kupię nową mate, tym bardziej że nie sa to wielkie pieniądze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach