Witam! Jak w opisie tematu chcę uzyskać informację na temat możliwości diagnostyki ASB za pomocą Clipa.
Konkretnie interesuje mnie to czy jest możliwość sprawdzenia poprawności działania sterowania ASB a w szczególności kwestia systemu pomiaru prędkości
_________________ Wszystko się zmienia gdy wozi Cie Renia
Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 608
Wysłany: 2012-02-01, 19:56
Jak najbardziej.
Bierzesz clipa do auta i w droge - widzisz wszystkie parametry skrzyni, pokazuje prędkość, ciśnienia/napięcia elektrozaworów, jaki tryb siedzi... Jest cała strona tych parametrów.
a czy mozna dokonac jakiś zniam w sterowaniu ASB? i jakiego typu ma to być Clip? Pytam bo zaufany człek w Grodzisku Mazowieckim jest w posiadaniu nastepcy "lodówki z telewizorem" i zastanawiam się czy w ogóle to urządzenie jest mobilne
_________________ Wszystko się zmienia gdy wozi Cie Renia
Ostatnio zmieniony przez HIRO 2012-02-01, 20:16, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 608
Wysłany: 2012-02-01, 20:21
HIRO napisał/a:
a czy mozna dokonac jakiś zniam w sterowaniu ASB?
Nie wiem jak jest przy AW ale w moim ZF mogę jedynie wyzerować tryb auto adaptacji i włączyć jakieś "sterowanie łańcuchowe" - czego nie robiłem. Innych możliwości nie ma.
opisz ten proces bo byc może tu popełnilem jakiś błąd zamieniając sterowniki skrzyń (choć na początku zamontowałem ten co był z przełożoną skrzynią i jest tak samo)
_________________ Wszystko się zmienia gdy wozi Cie Renia
Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 608
Wysłany: 2012-02-01, 20:30
Nie, nie... AW tego nie ma - tylko niemiecki ZF ma tryb dopasowujący się do "ciężkości nogi kierowcy" Ma 3 tryby pracy, od "emeryt mode" przez "normal" do "lekko agresywny"
ok!- chociaż to teraz tak czy nie podłączając sie do auta jest możliwość odnalezienia w katalogach błędów-usterek przyczyny niedziałającego prędkościomierza? np jakiś czujnik ect
_________________ Wszystko się zmienia gdy wozi Cie Renia
pozycja nr 2 tak? teraz tak czyjniki są 2 wejscie i wyjście teraz który jest odpowiedzialny za info do licznika i czy jest to bezpośrednie polączenie z licznikiem, czy dane przetwarza wpierw komp-sterownik skrzyni? Nastene pyt co oznaczaja cyfry przy pozycji "tryb autoadaptacyjny" i "tryb awaryjny"
Sory za mnogośc pytan, ale chciałbym coś wiedzieć podczas diagnostyki u szpenia od aftamatów, co by mi ciemnoty nie żenił
_________________ Wszystko się zmienia gdy wozi Cie Renia
Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 608
Wysłany: 2012-02-01, 21:13
HIRO napisał/a:
pozycja nr 2 tak? teraz tak czyjniki są 2 wejscie i wyjście teraz który jest odpowiedzialny za info do licznika i czy jest to bezpośrednie polączenie z licznikiem, czy dane przetwarza wpierw komp-sterownik skrzyni? Nastene pyt co oznaczaja cyfry przy pozycji "tryb autoadaptacyjny" i "tryb awaryjny"
Sory za mnogośc pytan, ale chciałbym coś wiedzieć podczas diagnostyki u szpenia od aftamatów, co by mi ciemnoty nie żenił
Należałoby się podłączyć pod skrzynię taką jak Ty masz i zobaczyć wtedy jakie są opcje. Na pewno nie będą identyczne.
Cyfry przy pozycji "tryb autoadaptacyjny" to jest to co pisałem - tutaj tryb normal. Można to wyzerować by uczył się od razu od nowa. U Ciebie tego nie będzie.
Tryb awaryjny? Tego nie wiem, być może ile razy ta skrzynia weszła w taki tryb? Chyba jednak nie...
Na dalsze pytania niestety nie znam odpowiedzi - należałoby prześledzić schematy elektryczne. Czekam na książkę ze schematami od 98r, zeskanuję i wkleję na moją stronę to będzie można powiedzieć coś więcej. Widzę potrzebę takich schematów, bo ludzie pytają
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach