Safrane ph: PHII
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20V
Wersja wyposażenia: RXE-chyba:)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 40 Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 49 Skąd: Staszów/Kraków
Wysłany: 2012-02-13, 19:16
własciciel drugi, niestety nie mam fotek, dzis oglądałem drugi raz, jedynie VIN spisałem, moż ektos sprawdzi?
VF1B54F0519058359
hmm co do fotela kierowinika to tragedii jednak niema, jest przetarcie na rogu lewym, nie boku kolo guzików pamieci tylko wyżej, bliżej kieraty, jest naszyta łatka ale do poprawki, prócz tego zle nie jest. wycieków nadmiaru tez nie ma mimo przebiegu, otarc i rdzy również, spód zakonserwowany, cena ostatecznie 6.600. teraz sie zastanawiam.. kolorek metalik granatowy, jak mojej L2, aluski fabryczne, zle to ogólnie nie wygląda. co do silnika to chwile wczesniej prawie kupiłem volvo s40 z 98r i dlatega szafa wydała mi sie dośc mułowata, ale dzis juz jak o volvo zapomniałem stwierdzam że ładnie sie zbiera aa i delikatnie peknieta lewa tylna lampa, prawie nie widac ta zewnetrzna nie na klapie drogie takie cuś?
_________________ każdy ma jakiegoś bzika.. ja mam chyba na punkcie "romba"
R5,R11,R19 cabrio,szczeniak,R19chamade,megane coupe,clio2,laguna1 v6, laguna1 2.0..
obecnie Lala 2 1.8 +szafka 2.5
A tak pozatym kocham auta z duszą, której nie brak żadnej renacie
Safrane ph: PHII
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20V
Wersja wyposażenia: RXE-chyba:)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 40 Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 49 Skąd: Staszów/Kraków
Wysłany: 2012-02-14, 09:57
lpg bym zamontował za 1300zł z butla w kole zapasowym, przy spalaniu srednim 10/100 wg kompa zwróciło by sie dośc szybko chyba czyli cena nie bardzo warta świeczki?
miałem pomysł skrócenia odrobinę dzwigni biegów i zamontowanie ładnej drewnianej gały coby pasowała pod skóre i drewnopodobne elementy np taka, ciekawe czy sie da
http://moto.allegro.pl/ga...2081522576.html
miałem taki prosty gaz w lali Z7X i nie narzekałem, ciągneła ładnie, ale ciekawe jak te silniczki pracuja na czymś innym niz sekwencja.. plus auta jest taki że nikt na nim nie oszczedzał, prawie nowe zimówki na stalówkach, akumulator, 4ry amory bo jeden padł to zmienili wszystkie, zalany syntetykiem castrola..ogólnie prócz tego przetartego fotela kierownika w jednym miejscu nie ma za bardzo poważniejszych ubytków teraz sam nie wiem czy go brać.. dzwoniłem do aso, zaslepki sprysków sa po 65zł/kpl, myslałem że wiecej.
Martwi mnie tylko odrobina białej mazi pod korkiem oleju i na końcu bagnetu, w lalach tez to mam od kiedy zima sroga sie zrobiła, ale tylko pod korkiem na bagnecie nie
_________________ każdy ma jakiegoś bzika.. ja mam chyba na punkcie "romba"
R5,R11,R19 cabrio,szczeniak,R19chamade,megane coupe,clio2,laguna1 v6, laguna1 2.0..
obecnie Lala 2 1.8 +szafka 2.5
A tak pozatym kocham auta z duszą, której nie brak żadnej renacie
Safrane ph: PHII
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20V
Wersja wyposażenia: RXE-chyba:)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 40 Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 49 Skąd: Staszów/Kraków
Wysłany: 2012-02-14, 19:59
a jesli chodzi o ten biały nalot na korku to norma? patrzyłem w swoich algunach i u kumplka w lali to samo jest:/ w płynie od chłodnicy brak oleju. uto tez nie ma wycieków, silnik pracuje i zapala ładnie, tylko ta dziurka w fotelu.. a gałke biegów da sie troche skrócic? bo nie dosc ze jest za długa to jeszcze jakos dziwnie pochylona w strone kierowcy, to normalne?,moze uda mi sie jeszcze zbic na 6.5 na ta tylna lampe i zaslepki spryskiwaczy. na Plus przemawia jeszcze o ile to jakas zaleta oc i przegląd do grudnia
_________________ każdy ma jakiegoś bzika.. ja mam chyba na punkcie "romba"
R5,R11,R19 cabrio,szczeniak,R19chamade,megane coupe,clio2,laguna1 v6, laguna1 2.0..
obecnie Lala 2 1.8 +szafka 2.5
A tak pozatym kocham auta z duszą, której nie brak żadnej renacie
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2012-02-14, 20:16
blaz napisał/a:
a gałke biegów da sie troche skrócic? bo nie dosc ze jest za długa to jeszcze jakos dziwnie pochylona w strone kierowcy, to normalne?
Drążek zmiany biegów da się skrócić o ile nie ma grzybka, który podciąga się przy wybieraniu wstecznego, nie wiem jak jest w benzynach. Pochylenie to normalna rzecz, przynajmniej u mnie też tak jest.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: VelSatis ph II
Rocznik: 2005
Pojemność: 3,5 V6
Wersja wyposażenia: Initiale
Typ pojazdu: BJ0V
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 489 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-14, 22:36
Grzybka nie ma. I to nie Laguna, wajcha jest dłuższa i tyle, przyzwyczaisz się - krótsza by ciężej chodziła.
Safrane ph: PHII
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20V
Wersja wyposażenia: RXE-chyba:)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 40 Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 49 Skąd: Staszów/Kraków
Wysłany: 2012-02-14, 23:40
własnie wlagunie mi sie podoba, krótka i precyzyjna, choc w L2 przegieli troche, krótsza niz w L1 i sterowana nie prętem tylko linkami, efekt taki że jak zimno to biegi cięzko wbić, później już oki. Pewnie że sie przyzwyczaje oki to chyb a sie skuszę, mysle ze na dniach powinienem odebrac szafe
_________________ każdy ma jakiegoś bzika.. ja mam chyba na punkcie "romba"
R5,R11,R19 cabrio,szczeniak,R19chamade,megane coupe,clio2,laguna1 v6, laguna1 2.0..
obecnie Lala 2 1.8 +szafka 2.5
A tak pozatym kocham auta z duszą, której nie brak żadnej renacie
Safrane ph: VelSatis ph II
Rocznik: 2005
Pojemność: 3,5 V6
Wersja wyposażenia: Initiale
Typ pojazdu: BJ0V
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 489 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-15, 09:01
Na początku mi się dziwnie biegi zmieniało, ale prędko to wrażenie przeszło. Samochód jest na tyle miły, że drobiazgi nie będą Ci psuć przyjemności. Póki się nie przesiadłem, sądziłem, że to taka trochę większa Laguna. Oj, nie. To jest coś całkiem innego, naprawdę fajny pojazd. Niczego nie ujmując tamtemu.
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.9 24V V6
Wersja wyposażenia: najbogatsza
Typ silnika: L7X
Wiek: 34 Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 258 Skąd: Łask
Wysłany: 2012-02-15, 09:15
W lagunie także po za podstawowymi silnikami (1.8 2.0) jest wajcha biegów na linki a nie pręt. To samo jest w Safranie, więc trzeba będzie się przyzwyczaić. Jeżeli będą problemy to zawsze możesz spróbować przesmarować mechanizm (pod mieszkiem i ewentualnie od góry skrzyni, po zdemontowaniu zbiorniczka wyrównawczego).
A co do samej długości wajchy, wyobraź sobie skrócić ją o połowę, z racji 'obszerności' auta trudno bedzię wygodnie zmieniać biegi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach