Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2012-01-26, 21:36
maestro napisał/a:
dzis rano poległem w stosunku do auta. 10 minut meczylem i nie odpaliło. kreciło jak oszalałe, benzyne było czuc, w akcie desperacji sprobowalem na gazie (przy -8stopniach) no i wiadomo, nic, gazem smierdzi - to mowie na bank nie ma iskry. bo nawet nie probowal załapać.
Odepnij wąż od parownika LPG do miksera i zobacz, czy po dłuższym postoju odpalisz bez problemu ?
maestro napisał/a:
jak wlacze ogrzewanie to podnosza sie obroty.
Każde obciążenie (ogrzewanie szyby, klimatyzacja) zwiększa obciążenie silnika, a co za tym idzie obroty silnika.
maestro napisał/a:
wyskoczył błąd prawego napinacza, który jest cały i zdrowy, ale juz mam jakis trop.
Prawdopodobnie niebieska wtyczka pod fotelem pasażera. To może być tez przyczyną świecenia kontrolki poduszek.
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.9 24V V6
Wersja wyposażenia: najbogatsza
Typ silnika: L7X
Wiek: 34 Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 258 Skąd: Łask
Wysłany: 2012-01-26, 22:09
Sugerujesz że parownik już nie trzyma? Tylko że dzien w dzien odpalałem bez problemu, i to momentalnie pyk i już, a dzisiaj tragedia.
Każde obciążenie (odbiorniki dużego poboru) zwiekszaja obciazenie silnika, ale to na zdrowy rozum powinno obnizac obroty a nie je podwyzszac, ale dobra - tak ma byc i juz
Safrane ph: phase 2
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: bardzo dobra ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 219 Skąd: LU
Wysłany: 2012-01-27, 06:49
Pewnie trzeba crash-data wykasowac. Ale myślę, że lepszym rozwiązaniem będzie nowy (używany ) sterownik.
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.9 24V V6
Wersja wyposażenia: najbogatsza
Typ silnika: L7X
Wiek: 34 Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 258 Skąd: Łask
Wysłany: 2012-01-28, 17:07
no to od poczatku. podpiecie pod kompa w ostatniej mozliwosci przed samym clipem. odziwo połaczył sie, wykazał tysiąć pińcet błedów, przy absie każdego koła + uszkodzenie sterownika, od poduszek widzi złe opory (każde inne i po za odpowiednią) + uszkodzony sterownik.
poudawaliśmy odpowiedni opór dla poduszek - błedy poduszek znikneły ale pozostał bład sterownika.
wywalilo tez bład sondy, ale to wiąże z gazem, bo po skasowaniu na benzynie przejechałem prawie 50km i nie zapalił sie zygzak, wrzuciłem gaz i momentalnie świeci. także coś tutaj, może emulator daje ciała i komp widzi bład sondy.
po skasowaniu błedów od absu, poduszek i co tam jeszcze sie dało pozostały dwa główne - uszkodzenie sterownika poduszek i uszkodzenie sterownika ABS. czujniki zniknely, poduszki tez, a kontrolki świeca dalej. nie widział za to ksenonów ani wspomagania kiery, poprzez wybranie laguny 99' doszlismy do ksenonów (a laga przeciez ich nie miała ) ale nie mozna było ich skasowac. także to tez olewam. ale na tę chwile kupiłem już komputer od absu (razem z pompą) i poszukuje najchętniej na podmiane kompa od poduszek (mam ich 4).
walczyłem znowu z ogrzewaniem. wpuściłem do nagrzewnicy cos w stylu kreta, wrzątek, zagotowało sie pod deska az słyszałem na zewnatrz, przepłukałem, wypłukałem, zmieniłem zbiorniczek wyrównawczy, zalałem płynem i..... nic. zero różnicy. w drodze powrotnej przestało zupełnie grzać. błedu climatronica nie widzi żadnego. także zamawiam nagrzewnice jeszcze dzisiaj.
probowalem dostac sie pod fotel pasażera ale cuś nie poszło
tak wiec kolejny dzien za mną i za autem.
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.9 24V V6
Wersja wyposażenia: najbogatsza
Typ silnika: L7X
Wiek: 34 Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 258 Skąd: Łask
Wysłany: 2012-01-28, 18:21
bede sprawdzał także teorie wymiany nagrzewnicy bez ściagania deski w lagunie też wszyscy mówili że trzeba deche targać, a nie trzeba. miejmy nadzieje że i w szafie da rade to zrobic.
[ Dodano: 2012-01-28, 19:00 ]
ps. od czego jest kontrolka OVER SPEED?
moj piekny odblyśnik soczewki bez odbłyśnika
HIROwe lampy
takie fele mam na sprzedaż do szafy (16")
ramki klubowe już są
i znowu w czasie drogi zniknął ABS, pojawił sie po zatrzymaniu auta
Ostatnio zmieniony przez maestro 2012-01-28, 19:05, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: prawie jak INITIALE
Typ pojazdu: B54F Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 371 Skąd: Legnica
Wysłany: 2012-01-28, 19:45
maestro napisał/a:
ps. od czego jest kontrolka OVER SPEED?
gadaczka odezwie sie gdy przekroczysz 120km/h ale nie w kazdej wersji to bylo, dokladnie ni wiem na jakie kraje byla ta funkcja
[ Dodano: 2012-01-28, 19:47 ]
nie widze swiecacej kontroli ABS-u
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach