Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2012-01-12, 23:25
maestro napisał/a:
Czy kanapa z ph1 pasuje do ph2 (elektryka)?
Rozumiem że jeśli zamarze sobie radyjko 2DIN to bez problemu je zmieszcze? Co to za "schowek" na sciance tunela środkowego po stronie pasazera?
Czy każda po lifcie ma 4 poduszki? Które kontrolki powinny sie zapalic i zgasnac na zapłonie?
Czy silniki 2,5 miały to zmienne wspomaganie kierownicy?
Brak wiązek elektrycznych dla tylnej kanapy w Ph II
Radio zmieścisz jak wywalisz schowek
Ten schowek na ściance to mapnik który zniknął wraz z pjawieniem się pełnego schowka po stronie pasażera.
Kontrolki zapalają się i gasną w zależności od wersji wyposażenia. Pełny opis w instrukcji.
Tak było zmienne wspomaganie.
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: prawie jak INITIALE
Typ pojazdu: B54F Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 371 Skąd: Legnica
Wysłany: 2012-01-13, 07:48
nie, nie kazda po lifcie miala 4 jaski. te z poczatku okresu produkcji mialy tylko 2 jaski
Safrane ph: VelSatis ph II
Rocznik: 2005
Pojemność: 3,5 V6
Wersja wyposażenia: Initiale
Typ pojazdu: BJ0V
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 489 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-13, 08:21
Niestety, mój egzemplarz jest właśnie taką wersją dla biedaków
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.9 24V V6
Wersja wyposażenia: najbogatsza
Typ silnika: L7X
Wiek: 34 Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 258 Skąd: Łask
Wysłany: 2012-01-13, 18:09
Darek napisał/a:
maestro napisał/a:
Czy kanapa z ph1 pasuje do ph2 (elektryka)?
Rozumiem że jeśli zamarze sobie radyjko 2DIN to bez problemu je zmieszcze? Co to za "schowek" na sciance tunela środkowego po stronie pasazera?
Czy każda po lifcie ma 4 poduszki? Które kontrolki powinny sie zapalic i zgasnac na zapłonie?
Czy silniki 2,5 miały to zmienne wspomaganie kierownicy?
Brak wiązek elektrycznych dla tylnej kanapy w Ph II
Radio zmieścisz jak wywalisz schowek
Ten schowek na ściance to mapnik który zniknął wraz z pjawieniem się pełnego schowka po stronie pasażera.
Kontrolki zapalają się i gasną w zależności od wersji wyposażenia. Pełny opis w instrukcji.
Tak było zmienne wspomaganie.
Brak wiązek to żaden problem. Podobno sterowanie (mózg) jest pod fotelami wiec to pikuś, a podłączenie mnie nie interesuje. Montażowo czy gra Reszte sobie sam poradze
Czy to zmienne wspomaganie kierownicy to standard przy 2,5? Jak to rozpoznac po za kontrolką? Bo egzemplarzu który chciałbym obejrzeć podobno są problemy z pompą wspomagania no i cuś tam z niej wycieka (hałasuje?). Martwić sie mocno, jak z dostępnością?
Co z podlokietnikami? Z tyłu zawsze jest? Z przodu widziałem że jest funkcja schowka lub nie. Od czego to zalezy, oraz czy są zamienne?
Ostatnio zmieniony przez maestro 2012-01-13, 18:11, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2012-01-13, 19:37
maestro napisał/a:
Czy to zmienne wspomaganie kierownicy to standard przy 2,5? Jak to rozpoznac po za kontrolką?
Patrząc na silnik po jego prawej stronie przy samej ścianie grodziowej widać przekładnię kierowniczą (jej większą część) na niej musi być zamontowany silniczek od którego idą w górę dwa kable. Silniczek jest wielkości 1/3 puszki redbulla .Jeśli taki element znajdziesz to masz zmienne wspomaganie. Drugim elementem jest komputer sterujący który znajduje się pod fotelem pasażera. Musisz podjechać fotelem maksymalnie do przodu i zdjąć plastikową osłonę pod nim. Pod osłoną znajdziesz dwa sterowniki. Jeden przykręcony na mocno to od poduszek lub napinaczy nie pamiętam, a drug,i w oryginale przypięty gumką, to właśnie od zmiennego wspomagania.
Na TEJ AUKCJI widać to dość dobrze, to ten element ona górze przekładni po prawej.
Nie widziałem jeszcze ph II bez schowka w podłokietniku, szczególnie że jest tam złącze diagnostyczne.
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Ostatnio zmieniony przez Darek 2012-01-13, 20:06, w całości zmieniany 3 razy
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2012-01-13, 20:26
Ooooo dokładnie. Korzystając ze zdjęcia to sprawdziłem przy okazji, że ta druga puszka jest od pasów
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Ostatnio zmieniony przez Darek 2012-01-13, 20:31, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach