Witam !!
Na początek się przywitam, posiadam lagune 2.0 RXE+LPG, chciałbym zmienić na safrane PH 2 , znalazłem taką Safrane http://allegro.pl/renault...2028765758.html Proszę o jakieś opinie może ktoś z was juz ją oglądał ??
Pozdrawiam i prosze mi powiedzieć na co mam zwrócić uwagę przy kupnie Safrane , a może ktoś z forumowiczów posiada safrane do sprzedania najlepiej z gazem
Safrane ph: phase I x 2
Rocznik: 1996 i 95
Pojemność: 2.5 x 2
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B548
Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 102 Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-01-03, 16:17
No ogólnie troszkę podejrzana moim zdaniem Tylne lewe drzwi z jakąś przygodą niby szczegół ale drzwi do malowania. Na drugim zdjęciu jakoś dziwnie pokazane bo widać tam, że drzwi przednie różnią się od tylnych kolorem (może tak zdjęcie wyszło ale wątpię). Kierownica chyba za bardzo zniszczona jak na 160tkm (w mojej poprzedniej ph1 po 250 była dużo lepsza).Poza tym nic więcej się nie dopatrzyłem tylko brak spryskiwaczy w zderzaku. W sprawach mechanicznych niech wypowiedzą się znawcy lub użytkownicy silnika. Ogólnie jak masz blisko to można obejrzeć bo to co napisałem może tak wyglądać tylko na zdjęciach Pozdrawiam.
Safrane ph: phase 2
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: bardzo dobra ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 39 Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 219 Skąd: LU
Wysłany: 2012-01-03, 16:39
Niestety z kierownicami w safrane to jest tak, że im młodsze auto tym gorsza jakość skóry która szybciej się niszczy
A co do tej safrane to chyba była wystawiona na allegro jakieś pół roku temu tylko fotki były inne a więc może sprzedaje ją już następny właściciel.
a mam takie pytanie jaki to może być gaz w niej zamontowany bo nie mogę nigdzie znalesc takiej listwy wtryskowej i jaki jest koszt wymiany rozrządu i o co chodzi z tymi samopoziomującymi się reflektorami
[ Dodano: 2012-01-03, 17:06 ]
a co do tej kierownicy to mój ojciec ma golfa V z 2004 r od nowosci w naszych rekach przebieg 90 tys i kierownica juz strasznie przetarta nie wspomne jeszcze o przełacznikach od szyb elektrycznych
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2012-01-03, 17:45
Rozrząd wraz z pompą wody jakieś 400 złotych, montaż różnie, najdrożej w ASO jakieś 500 złotych.
Reflektory samopoziomujące to reflektory które same wybierają wysokość świecenia w zależności od obciążenia pojazdu (liczba pasażerów, bagaż), czujniki są na tylnej osi.
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 608
Wysłany: 2012-01-03, 18:00
mizera2007 napisał/a:
a co do tej kierownicy to mój ojciec ma golfa V z 2004 r od nowosci w naszych rekach przebieg 90 tys i kierownica juz strasznie przetarta nie wspomne jeszcze o przełacznikach od szyb elektrycznych
Nie porównuj obsranego golfa do safrany. To zupełnie inna klasa auta.
Co do tego z ogłoszenia - widać że jakiś brudas tym jeździ - popatrz na kurz na zegarach
Jak ktoś będzie miał non stop brudne ręce, to kierownica się wytrze - choć ta naprawdę mocno wytarta jest. Nie widać tego po gałce zmiany biegów i prawie nowych gumkach na pedałach.
Ja byłbym ostrożny, bo sprzedawca robi takie zdjęcia by schować np część fotela która najszybciej się wyciera przy wsiadaniu, poza tym brak lewego halogena a na zdjęciach to trudno dostrzec. Ta różnica w kolorze drzwi faktycznie spora, ale to może być wina foto.
No i ja nie kupiłbym takiego silnika - słaby, mało tego jeździ i droższy w utrzymaniu niż 2.5 20V.
Co do lpg, to są to zielone valteki (waldemary), słabe wtryski, szybko się rozstrajają.
Ma szyberdach, jesli jestes wysoki, moze Ci to przeszkadzac - nisko sufit.
No i czy tylko ja widze na prawej listwie drzwiowej oznaczenie 2,5?
Ostatnio zmieniony przez Daroot 2012-01-03, 18:02, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2,2 dCi
Wersja wyposażenia: Privilege
Wiek: 42 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 196 Skąd: Chełm
Wysłany: 2012-01-03, 22:53
Daroot napisał/a:
No i ja nie kupiłbym takiego silnika - słaby, mało tego jeździ i droższy w utrzymaniu niż 2.5 20V.
I tu się z Tobą całkowicie nie zgodzę no prawie bo może i nie jest wyścigówką z tym silnikiem ale na pewno mało tego nie jeździ, gdyż u mnie w Chełmie połowa ph2 jest właśnie z takim silnikiem no i na pewno droższy w utrzymaniu to nie jest rozrząd jednorazowy wydatek, i koszty paliwa, ubezpieczenia są dużo niższe, a wiem co piszę bo tą wersją safranki jeżdzę ponad rok a ostatnio i trochę 2,5 z asb i tam koszty paliwa są dwa razy takie obie z gazem tylko że moja 2,0 sekwencja
_________________ Były:
Renault Safrane ph2, 1997r. 2.0B+G,
Renault Safrane ph1, 1995r, 2.0B+G,
Opel Vectra, 1.6 1991r, B+G,
Peugeot 309, 1.9d 1992r,
Fiat 126p, 1991
Wartburg 353, 1988r,
Ostatnio zmieniony przez pawelsafrane 2012-01-03, 22:55, w całości zmieniany 2 razy
No i ja nie kupiłbym takiego silnika - słaby, mało tego jeździ i droższy w utrzymaniu niż 2.5 20V.
I tu się z Tobą całkowicie nie zgodzę no prawie bo może i nie jest wyścigówką z tym silnikiem ale na pewno mało tego nie jeździ, gdyż u mnie w Chełmie połowa ph2 jest właśnie z takim silnikiem no i na pewno droższy w utrzymaniu to nie jest rozrząd jednorazowy wydatek, i koszty paliwa, ubezpieczenia są dużo niższe, a wiem co piszę bo tą wersją safranki jeżdzę ponad rok a ostatnio i trochę 2,5 z asb i tam koszty paliwa są dwa razy takie obie z gazem tylko że moja 2,0 sekwencja
a możesz mi powiedzieć jak z awaryjnością tego silnika ?? i ile Ci pali gazu ??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach