Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Alizee
Typ silnika: G8T760
Wiek: 34 Dołączył: 24 Sie 2011 Posty: 110 Skąd: Krasnystaw
Wysłany: 2011-10-29, 18:25
Ze schematu wynika, że we wszystkich typach kontrolka załączana jest w sposób klasyczny, czyli jak pływak opadnie do ustalonego poziomu zwierany jest styk i kontrolka zaczyna sie świecić, a wiec jest to prosty obwód.
różowe przewody są 4 2 na niebieskiej i 2 na czerwonej wtyczce. Jak mnie najdzie to sprawdze raz jeszcze piny w liczniku. Dla jasności dodam że badany licznik jest od ph2 2,5 PB wersja z gadaczką
[ Dodano: 2011-10-30, 00:01 ]
po sprawdzeniu pinów w liczniku stwierdzam że nie znalazłem połączenia między pinami a kontrolką. Mam jeszcze jeden licznik sprawdze na 2gim egzemplarzu
_________________ Wszystko się zmienia gdy wozi Cie Renia
Ostatnio zmieniony przez HIRO 2011-10-29, 23:02, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Alizee
Typ silnika: G8T760
Wiek: 34 Dołączył: 24 Sie 2011 Posty: 110 Skąd: Krasnystaw
Wysłany: 2011-10-30, 09:28
Nie no po prostu według tego schematu z Ph1 pokazane jest, że sygnał sterowania kontrolką jest na różowym kablu od pływaka, trzeba więc teraz szukać gdzie ten kabel idzie dalej.
Safrane ph: Była I
Rocznik: Była 1993
Pojemność: Była 2.2Si 12V
Wersja wyposażenia: Była Wypasiona :) Pomógł: 4 razy Wiek: 32 Dołączył: 09 Lis 2010 Posty: 370 Skąd: Lublin/Świdnik
Wysłany: 2011-10-31, 18:29
Udało mi się to podłączyć, przełączanie komputera działa, działa także testowanie licznika, lecz nie wszystko się testuje, wskaźnik poziomu paliwa i temperatura nie chce się testować, pozostałe rzeczy działają, obrotomierz, prędkościomierz, ciśnienie oleju, i oba wyświetlacze. Pozostaje podłączenie komputera żeby obliczał spalanie itp, nie mam pojęcia od czego zacząć.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach