Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-05-22, 16:54
Cytat:
I Zbyszek podał instrukcję dla potencjalnych złodziei coby wiedzieli jak dostać się pod maskę żeby zajumać np. akumulator...
Bez podnośnika czy kanału będzie bardzo ciężko a dziwnie by wyglądało, że ktoś grzebie dość długo pod samochodem w razie jakby ktoś został pozbawiony szafy to dzwonić od razu do desperosa
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: VelSatis ph II
Rocznik: 2005
Pojemność: 3,5 V6
Wersja wyposażenia: Initiale
Typ pojazdu: BJ0V
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 489 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-22, 17:14
Gdyby ktoś miał ochotę na akumulator, znacznie szybciej będzie otworzyć najpierw przednie drzwi - jakąkolwiek, nawet brzydką metodą. Szybciutko i bez włażenia pod spód. Sposobu podanego wyżej, zanadto się nie obawiam.
Safrane ph: II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2188.00
Wersja wyposażenia: 2.2dt
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8TW74
Wiek: 34 Dołączył: 02 Maj 2011 Posty: 45 Skąd: Tomaszów Lubelski
Wysłany: 2011-05-22, 21:02
A jeszcze sie zapytam jaki pasuje najlepiej akumulator do mojego modelu?? Bede musiał wymienić bo z tego to juz nic nie bedzie. Obecnie mam 71ah i nie wiem czy czasami to nie jest za mały. . .
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-05-23, 09:19
74AH/680A według ZAP'a lub 72Ah/680A Gigawatt (na licencji Bosh'a)
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2011-05-23, 21:33
Goalkeper napisał/a:
psiknij sporawą ilością WD
Następnie za rok szukaj całego kompletu wkładek Nic tak nie niszczy zamków jak WD i temu podobne, które wypłukują smarowanie zamków i idealnie przyciągają kurz
Po użyciu takiego specyfiku należy rozebrać wkładki, wymyć je i nasmarować oliwką lub smarem silikonowym.
W Renówkach zamki nie dlatego kręcą się w koło, że zawiodła wkładka, ale zaśniedziały elementy sterujące z nią współpracujące, znajdujące się z tyłu. Lanie specyfików we wkładkę więc nic nie da.
Ewentualnie mozesz jeszcze sprobowac wprowadzic troche smaru do kladki i ja rozruszac. Moze wkladka zalapie. Wiadomo po to jest centralny aby z niego korzystac, wiec odrobina smaru na kluczyku w sytuacji kryzysowej nie bedzie przeszkadzala.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach