Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B543
Typ silnika: J7T Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 320 Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2011-06-24, 23:06
. Sprezarka smiga. Rozlaczyłem dzisiaj wtyczke, podalem + i sprezarka ladnie zaszczekala. Tak wiec jak bede mial troszke wolnego to wskocze napelnic klime. Teraz wiem ze to nic powazniejszego Po prostu gaz ulotnil sie
Safrane ph: VelSatis ph II
Rocznik: 2005
Pojemność: 3,5 V6
Wersja wyposażenia: Initiale
Typ pojazdu: BJ0V
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 489 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-06-25, 06:58
Tylko niech Ci przed napełnieniem sprawdzą szczelność układu. Mam nadzieję, że wszyscy tak robią (tam, gdzie jeżdżę, zawsze jest to pierwsza czynność), ale mogę się mylić. A to ważne, niestety Trochę szkoda wydawać 200 zł na coś, co będzie działać przez tydzień.
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-06-25, 15:56
chrisfox napisał/a:
Tylko niech Ci przed napełnieniem sprawdzą szczelność układu. Mam nadzieję, że wszyscy tak robią (tam, gdzie jeżdżę, zawsze jest to pierwsza czynność), ale mogę się mylić.
Teraz robią to z automatu, czyli przed napełnieniem maszyna ściąga wszystko z układu, sprawdza szczelność i jak będzie jakaś nieszczelność to się zatrzymuje i nie napełnia.
Safrane ph: VelSatis ph II
Rocznik: 2005
Pojemność: 3,5 V6
Wersja wyposażenia: Initiale
Typ pojazdu: BJ0V
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 489 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-06-25, 16:53
O, to ja odwiedzam strasznie prymitywny warsztat, wszystko ręcznie (ale nieźle - nie są strasznie drodzy i nawet dość uczciwi).
Safrane ph: ph1
Rocznik: 1993
Pojemność: 3.0 V6 12v
Wersja wyposażenia: RT z wypasem ;) Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 22 Sty 2009 Posty: 120 Skąd: opolskie
Wysłany: 2011-07-21, 18:35
No to stary teraz życzę ci szczęścia, jeśli układ jest pod R12 i nie wymieniono uszczelek to długo może nie pochodzić. R134 ma o wiele większe właściwości penetrujące. A co prawda to prawda stary czynnik o wiele lepiej chłodzi.
Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B543
Typ silnika: J7T Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 320 Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2011-07-21, 21:35
Tak jak Daroot napisal. Dostalem 80% calego ukladu.
Jak na razie smiga az milo
Niech miesiac wytrzyma, a pozniej bede sie martwil. Zreszta raczej nie bede sie martwil, bo w planach mam zmiane parcha
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach