Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Moje złotko :)
Autor Wiadomość
Daroot
Nałogowiec
Grażyna zrób mnie kapuczina


Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 608
  Wysłany: 2011-05-14, 21:46    Moje złotko :)

Przedstawiam kilka fotek mojej safi, a caly folder zdjec na picassa: Kliku kliku

Ostatnio zmieniony przez Daroot 2011-05-14, 21:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Criss 
Klubowicz
wredny Mod


Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: prawie jak INITIALE
Typ pojazdu: B54F
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 371
Skąd: Legnica
Wysłany: 2011-05-15, 12:43    

pięęęęęęęęekna sztuka :)
_________________
من يجرؤ يفوز!
 
 
chrisfox 
Starszy pisarz
nudziarz, spamer


Safrane ph: VelSatis ph II
Rocznik: 2005
Pojemność: 3,5 V6
Wersja wyposażenia: Initiale
Typ pojazdu: BJ0V
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 489
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-18, 19:01    

Wypieszczona, widać :)
_________________
z innej beczki ;)
www.kolejkamarecka.pun.pl
 
 
Daroot
Nałogowiec
Grażyna zrób mnie kapuczina


Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 608
Wysłany: 2011-06-15, 09:27    

Dorzucam kilka fotek z wnętrzna, a co tam...

https://picasaweb.google.com/sheraster/ZOtaWnetrze?authkey=Gv1sRgCPD199-N-bT5fw
 
 
chocapic 
Pisarz


Safrane ph: phase I x 2
Rocznik: 1996 i 95
Pojemność: 2.5 x 2
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B548
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 102
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-06-15, 14:02    

ładnie utrzymana i w ciekawej wersji :luka:
 
 
 
Criss 
Klubowicz
wredny Mod


Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: prawie jak INITIALE
Typ pojazdu: B54F
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 371
Skąd: Legnica
Wysłany: 2011-06-15, 16:24    

fotele najbardzie mnie zaskoczyly- pozytywnie :D
_________________
من يجرؤ يفوز!
 
 
Daroot
Nałogowiec
Grażyna zrób mnie kapuczina


Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 608
Wysłany: 2011-08-13, 22:39    

Dzisiaj było trzecie podejscie i w koncu sie udalo :)
Tarcze TRW i klocki Zimmermann. Płyn wyczynowy ATE. Nowe dłuższe przewody. Zaciski z Espace IV. Jest już 324mm czyli tyle ile biturbo. Zobaczymy jak to będzie hamować jak przejdą okres układania się. Nie obyło się bez dopasowywania kilku róznych zacisków i różnych tarcz.
Koszty? W tym zestawie przekroczyło tysiąc złotych, ale myślę że warto.

Mam wykresy z hamowni przed przeróbką, jak dotrę te także zrobię pomiary - nie omieszkam się pochwalić. Włącznie z siłą nacisku na pedał hamulca :)





Porównanie: (przed i po)
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2011-08-13, 22:45    

Ładnie to wygląda, ale nie wiem dlaczego (pewnie po ostatnich sytuacjach) miewam co do zbyt dobrych hamulców mieszane uczucia - zazwyczaj ten z tyłu ma gorsze :(
Ogólnie pozytywne wrażenie :ok:
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Daroot
Nałogowiec
Grażyna zrób mnie kapuczina


Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 608
Wysłany: 2011-08-23, 19:25    

Chciałbym Wam pokazać jeszcze pomiary z hamowni.

Przed wymianą:..............................Po wymianie:


Okazalo się że prawe koło jest zapowietrzone, więc nie bierzemy go pod uwagę.

Zauważcie jak skoczyło skutecznosc hamowania.
Wcześniej hamulec zaczynał łapać od ok 34N nacisku na pedał. W tej chwili zaczyna łapać od ok 8N nacisku na pedał !!!

Od razu pnie się do góry.
Spójrzcie że na starych hamulcach, maksymalna siła była ok 31kN przy nacisku na pedal ok 75N,
na nowych hamulcach, maksymalna siła wyszła 35kN przy nacisku na pedał ok 50N.

Jestem baaardzo zadowolony :D Stare hamulce jak byłem na pomiarach, to diagnosta powiedział że hamują idealnie, i pytał dlaczego chciałem te pomiary. Wyznałem prawdę. Jak przyjechałem dzisiaj to gęba mu się śmiała po wszystkim i nawet kasy nie wziął :)
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2011-08-23, 19:36    

Efekt znaczny. Ciekawe teraz, czy przy hamowaniu awaryjnym koła zostaną, a buda pojedzie dalej ? :rotfl:
Oczywiście żartuję Darku.
Ciekawi mnie jeszcze, jak to się przekłada na długość drogi hamowania w metrach ? - tak z ciekawości :)
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15