Witam wszystkich jestem szcześliwym posiadaczem Safrane Biturbo kolor grafitowy z szarą skórą jedyne co jest zmienione to felgi.. Silnik 3.0 V6 2x turbo fabrycznie 262Ps u mnie przy zakupie 318Ps i 390 Nm teraz troszke wiecej około 330ps ale nie udokumentowane dlatego pisze "około" ciśnienie doładowania to 1.2 bara minusem jest to ze przy takim wzroście mocy pali miedzy 18-30 L 100 km ale plusem zawieszenie aktywne bajka próbowałem już wszystkiego ałe żadne zawieszenie nie pracuje tak dobrze o ile wszystko jest OK. pozdrawiam
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2008-12-04, 20:03
Witam serdecznie, szczególnie, że auto znamienite
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-12-04, 20:28
Gratuluję osiągów ale nie to, żebym był nie miły czekam na łzy jak pestka padnie przez to podrasowanie
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.2 dT 12V
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 240 Skąd: UK
Wysłany: 2008-12-04, 20:44
1.2 bara przy doładowaniu benzyniaka to dość sporo, gdzieś czytałem że biturbo mają ciśnienie po 0.6bara
Masz przerobiony zawór sterowania turbiną?
_________________ 2x Safrane RXT 2.2dT 1999
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2008-12-04, 21:31
co do silnika to 3.0 renówki jest solidną konstrukcją a do tego niedawno zostały wymienione profilaktycznie panewki , pierscienie i tuleje a wiec o silnik sie nie boje ale za to boje sie o turbo bo jest wysilone na naxxxx mam manualny zawór strowania turbinami i moge regulowac .
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-12-04, 21:52
Czyli coś takiego jak na filmiku z youtube ktoś się od nas właśnie zastanawiał co koleś tam przyciska nad panelem od klimatronika
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Witaj, długo masz auto? Jak rozwiązałeś dawkowanie paliwa i korekcję ciśnienia doładowania poprzez SEM valve (boost pressure control solenoid valve)? Rozumiem, że ślimaczki kręciłeś na sztycy wastegate'ów, czy masz coś ciekawszego?
Zazdroszczę Ci działającego aktywnego zawieszenia
Wazzabi - zgadza się, fabrycznie jest niecałe 0.6Bar
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2008-12-04, 22:50
Witam kolegę fajna fura ,,DOŁADOWANA''
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2008-12-05, 20:51
Witam.Darek z Warszaway z tej strony.
My sie znamy z kilku rozmów telefonicznych.Chetnie obejrze twoje auto
Zapraszamy więc na zlot ja będe napewno więc bedą dwie BITURBO.Może zhamuj Safi i będziesz wiedział ile naprawde masz.Ja przyjade ze swoim wykresem
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-12-05, 23:12
Przyjeżdżajcie, przyjeżdżajcie, będę miał co testować
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach