Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 608
Wysłany: 2011-04-24, 21:43 Zabawy z clipem
Dzisiaj poswiecilem wiecej czasu na zabawe moim sprzetem i chcę się podzielić wrażeniami.
Podłączałem pod megane 98r bo akurat tego mialem pod reka.
-wyłączyłem blokadę zapłonu po wyjeciu kluczyka a nie zamknięciu auta - strasznie mnie to
denerwowalo wczesniej (czyli wychodze z auta, zabieram kluczyk ale nie zamykam go - wracam i musze zamknac i otworzyc auto inaczej immo blokowal).
-odczyt wszystkich parametrów pracy silnika (wszystkich, czyli okolo 30 parametrów) lacznie z tlumaczeniami jaki kazdy parametr powinien byc (normy)
-testy diagnostyczne np sondy lambda (graficzny przewodnik, wprowadzanie silnika na dane obroty i dalsze wykresy)
-kontrola funkcji - czyli sprawdzenie (testowanie) wiekszosci sprzetu np. wlaczenie pompy paliwowej, opuszczanie szyb, zamykanie samochodu, wlaczanie po kolei wszystkich swiatel, wycieraczek, itd.... wszystko z poziomu komputera - fajna sprawa sterujac autem jakby do Ciebie gadalo
-programowanie - w zaleznosci od auta jest wiele mozliwosci, w megane mialem wylaczone oswietlenie wnetrza podczas otwierania pilotem auta (myslalem ze jest zepsute, a to bylo wylaczone), opcji jest bardzo duzo i roznych, nawet ostrzeganie o przekroczeniu predkosci powyzej zadanej (slynne overspeed w safrane)
-oczywiscie podstawowe kontrole bledow wszystkich systemow
-mozliwosc wylaczenia immo i programowania go od nowa (nie bawie sie tym, nie znam sie )
Praktycznie wszystkie uklady elektryczne sa konfigurowalne i kontrolowane przez clipa.
Sprzet ma tez mozliwosci sprawdzania kompresji oraz analize spalin - niestety u mnie to nie dziala z powodu braku takiego oprzyrzadowania wspolpracujacego z tym sprzetem.
Z tego co widze sprzet ma bardzo duzo mozliwosci, ale musze sie ich po prostu nauczyc.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach