Witam wszystkich ponownie.
Problem ( byc może banalny)mam z napięciem paska wielorowkowego, kupiłem pasek, 1218mm, założyłem, napiąłem do samego końca regulacji na alternatorze ...pasek wciąż jest za luźno i piszczy, czy jest możliwość, ze istnieje jeszcze jakaś regulacja? ? O której nie wiem? ?
Nie mam pojęcia o co chodzi. Pozdrawiam i proszę o szybką reakcję, gdyż tak cholernie piszczy, że ciężko jeździć.
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2017-07-18, 20:06
Może 3 mm to niedużo, ale kwestią jest to, czy masz klimatyzację, czy nie ? Jeśli nie masz, to 880 - 890 mm , a to już różnica o całe koło sprężarki. Klimę masz, więc czy dobrze założyłeś pasek ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach