Wysłany: 2011-03-20, 09:48 Safrane Ph2 3.0 V6 24V-automat.Jak się sprawuje?
Nie wiem czy odpowiedni dział ale chętnie się dowiem kilku rzeczy o tej wersji.Jak się sprawuje ten silnik?Jak współpracuje z gazem?Druga generacja gazu z blosem ma sens w tym silniku?Ma hydraulikę zaworów i łańcuch rozrządu?Ile ma koni?Jedni piszą że 190 inni 211.
Jak się trzyma skrzynia biegów?Podobno w Ph2 są lepsze niż w Ph1.Na co zwrócić szczególną uwagę oglądając tą wersję?Dorwałem właśnię tą wersję i chyba się wybiorę obejrzeć.Jest bez gazu i stąd moje pytanie o gaz.
Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2,2 dCi
Wersja wyposażenia: Privilege Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 196 Skąd: Chełm
Wysłany: 2011-03-20, 10:24
Witaj, silnik jest ok jeśli gaz to tylko sekwencja, jest na pasku i ma 190km. Skrzynie w ph2 są dużo lepsze niż w ph1. A na co zwrócić uwagę... tak jak w każdym aucie, naprawa skrzyni jest dość kosztowna więc czy nie szarpie płynnie zmienia biegi sprawdż kiickdowna ... więcej napewno powiedzą użytkownicy tego silnika
_________________ Były:
Renault Safrane ph2, 1997r. 2.0B+G,
Renault Safrane ph1, 1995r, 2.0B+G,
Opel Vectra, 1.6 1991r, B+G,
Peugeot 309, 1.9d 1992r,
Fiat 126p, 1991
Wartburg 353, 1988r,
Safrane ph: phase 2
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: bardzo dobra ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 219 Skąd: LU
Wysłany: 2011-03-20, 20:49
Ten konkretny egzemplarz wygląda bardzo nie ciekawie (mogę się mylić na żywo w końcu nie oglądałem) ale wydaje się, że zakup takiego czegoś to niezła wtopa by była.
A sory zobaczyłem dopiero, że link dałeś z dopiskiem, ''że silnik ma jak ta''
Ostatnio zmieniony przez krzysiek 2011-03-20, 20:50, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 57 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2011-03-20, 23:50
Fanem takiej konfiguracji jest kolega Dany i zapewne najwięcej może podpowiedzieć
Co do Blosa w tym silniku, to chyba nie ma co ryzykować ? Przy sekwencyjnym wtrysku nie stracisz na mocy, a właśnie przy gaźniku gazowym chyba tylko o to chodzi. Spalanie nie będzie mniejsze, jeżeli na to liczysz.
Z tymi silnikami zestawiane były niemieckie skrzynie ZF, które adaptują się do stylu jazdy kierowcy. Nie są tak trwałe jak montowane w 2.5 japońskie Aisin (SU0), ale z automatami tak już jest, że jak dbasz, tak masz Każdą można popsuć, jeżeli nie wymienia się oleju i nieodpowiednio użytkuje .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach