Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Baccara - calkiem fajnie wygladajaca i tanio
Autor Wiadomość
Daroot
Nałogowiec
Grażyna zrób mnie kapuczina


Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 608
Wysłany: 2011-04-07, 21:07    Baccara - calkiem fajnie wygladajaca i tanio

http://allegro.pl/renault...1551850226.html
 
 
troja26 
Klubowicz


Safrane ph: ph1
Rocznik: 1993
Pojemność: 3.0 V6 12v
Wersja wyposażenia: RT z wypasem ;)
Wiek: 42
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 120
Skąd: opolskie
Wysłany: 2011-04-07, 21:46    

No ciekawa ale brak przedniej atrapy, a elektryka tylnej kanapy dokładana, w oryginale panel sterowania jest osadzony wyżej i we wgłębieniu ;)
_________________

 
 
pawelsafrane 
Klubowicz


Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2,2 dCi
Wersja wyposażenia: Privilege
Wiek: 41
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 196
Skąd: Chełm
Wysłany: 2011-04-08, 21:09    

Znaczek pewnie ukradli jak to u nas w lubelskim już doświadczyłem na swojej safrance :zly: faktycznie jakoś to sterowanie fotela trochę nisko, ciekawe jak mechanicznie i blacha trzeba podjechać i zobaczyć bo za ładne pieniądze myślę, że koło 2500 można by wyrwać :hyhy: Paliwko takie drogie to mało kto chce 3,0 mimo że jest gaz, takie głupie czasy :zdegustowany:
_________________
Były:
Renault Safrane ph2, 1997r. 2.0B+G,
Renault Safrane ph1, 1995r, 2.0B+G,
Opel Vectra, 1.6 1991r, B+G,
Peugeot 309, 1.9d 1992r,
Fiat 126p, 1991
Wartburg 353, 1988r,
Ostatnio zmieniony przez pawelsafrane 2011-04-08, 21:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Criss 
Klubowicz
wredny Mod


Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: prawie jak INITIALE
Typ pojazdu: B54F
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 371
Skąd: Legnica
Wysłany: 2011-07-19, 11:56    

ten rodzyn juz troche "wisi" w necie i sie sprzedac nie moze, moze cena zaporowa jest. A moim zdaniuem jest i to bardzo :kwasny:
_________________
من يجرؤ يفوز!
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-07-19, 12:06    

Criss napisał/a:
moze cena zaporowa jest. A moim zdaniuem jest i to bardzo :kwasny:

Zawsze się trafi za przeproszeniem, że się tak brzydko wyraże "jeleń". Jeżeli ktoś zna auto i jego charakter to kupi bez względu na cenę. Ale to musi być ktoś w stanie maniakalnym tak jak to było w przypadku kolegi Blondasa, który to z Francji zakupił jeden z pierwszych egzemplarzy R25 (84 rocznik) z silnikiem 2,7 V6 z bardzo niskim przebiegiem, o ile dobrze pamiętam to jakieś nie całe 30kkm a kasa nie była mała :) do tego doszła walka o to kto wejdzie w posiadanie, między Blondasem a kolesiem z Holandii, który to chciał nabyć egzemplarz chyba do muzeum. Tak więc trafi się koneser czy osoba doceniająca model to auto będzie sprzedane. Owszem szybciej by poszło gdyby był to młodszy rocznik a więc w nowej budzie. Z resztą mamy przykład na forum, Daroot przecie za kwotę bliską tej z aukcji sprzedał swoją BiTi.

Jeżeli chodzi o wcześniejszą wypowiedz Pawła
pawelsafrane napisał/a:
Paliwko takie drogie to mało kto chce 3,0 mimo że jest gaz, takie głupie czasy :zdegustowany:

to bardziej bym obstawiał nie paliwo a ten znaczek V6, którego większość ludzi się obawia.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
chrisfox 
Starszy pisarz
nudziarz, spamer


Safrane ph: VelSatis ph II
Rocznik: 2005
Pojemność: 3,5 V6
Wersja wyposażenia: Initiale
Typ pojazdu: BJ0V
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 489
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-19, 14:21    

Goalkeper napisał/a:
znaczek V6, którego większość ludzi się obawia

Faktycznie. Wymieniać sześć świec... ciężka sprawa. Już u mnie jest nieco lepiej, choć też marnie ;)
_________________
z innej beczki ;)
www.kolejkamarecka.pun.pl
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-07-19, 15:18    

chrisfox napisał/a:
Faktycznie. Wymieniać sześć świec... ciężka sprawa.

Chodzi bardziej o części mechaniczne silnika, obawiają się będąc nieświadomymi tego, że to tylko pozory i że nie jest tak źle niż może się wydawać :)
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
chrisfox 
Starszy pisarz
nudziarz, spamer


Safrane ph: VelSatis ph II
Rocznik: 2005
Pojemność: 3,5 V6
Wersja wyposażenia: Initiale
Typ pojazdu: BJ0V
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 489
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-19, 15:25    

Niestety, u mnie trójka - jeszcze z automatem - raczej odpada (choć trochę żal). Jako zdecydowany przeciwnik gazu, muszę stwierdzić, że miejskie zużycie paliwa przy tym silniku wydaje mi się trudne do polubienia :zalamany:
_________________
z innej beczki ;)
www.kolejkamarecka.pun.pl
 
 
troja26 
Klubowicz


Safrane ph: ph1
Rocznik: 1993
Pojemność: 3.0 V6 12v
Wersja wyposażenia: RT z wypasem ;)
Wiek: 42
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 120
Skąd: opolskie
Wysłany: 2011-07-20, 20:32    

Co do ceny jeśli rzeczywiście oryginał to nie jest jakaś przesadzona. Tych samochodów jest coraz mniej i to autko dla prawdziwego konesera. Co do kosztów to spalanie nie jest takie wielkie, przy spokojnej jeździe jakieś 13-14 w mieście, na trasie da radę bez problemu 10 i mniej. Mechanicznie silnik nie do wykończenia, skrzynia owszem zawodzi ale przed tą jeszcze daleka droga. Aktywny zawias jak zadbać o niego to przetrwa długie lata. Gdybym dysponował taką gotówką brałbym bez zastanowienia :D
_________________

 
 
chrisfox 
Starszy pisarz
nudziarz, spamer


Safrane ph: VelSatis ph II
Rocznik: 2005
Pojemność: 3,5 V6
Wersja wyposażenia: Initiale
Typ pojazdu: BJ0V
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 489
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-20, 20:48    

13-14 w mieście? Chyba nie w moim :( Mnie tyle pali 2,5 - fakt, nie jeżdżę bardzo spokojnie, ale jeśli się tego nie nauczyłem przez ładne dwadzieścia parę lat, to już się chyba nie nauczę ;)

Żartowałem :rotfl: Spokojnie też umiem. Tyle, że przy bardzo spokojnej jeździe, palił mi 13,2-13,3. Ostatnio przestałem się wygłupiać i jeżdżę normalnie, po swojemu - wychodzi 13,5. O dwa litry na tysiąc kilometrów więcej? Nie warto oszczędzać. Nie bardzo mi się chce wierzyć, żeby mi trójka, jeszcze z automatem, tyle paliła.
_________________
z innej beczki ;)
www.kolejkamarecka.pun.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 16