Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Safrane Ph2 3.0 V6 24V-automat.Jak się sprawuje?
Autor Wiadomość
chicken19 
Starszy pisarz

Safrane ph: 1
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.1DT
Wersja wyposażenia: RT
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 172
Skąd: Wejsuny
Wysłany: 2011-03-20, 09:48    Safrane Ph2 3.0 V6 24V-automat.Jak się sprawuje?

Nie wiem czy odpowiedni dział ale chętnie się dowiem kilku rzeczy o tej wersji.Jak się sprawuje ten silnik?Jak współpracuje z gazem?Druga generacja gazu z blosem ma sens w tym silniku?Ma hydraulikę zaworów i łańcuch rozrządu?Ile ma koni?Jedni piszą że 190 inni 211.
Jak się trzyma skrzynia biegów?Podobno w Ph2 są lepsze niż w Ph1.Na co zwrócić szczególną uwagę oglądając tą wersję?Dorwałem właśnię tą wersję i chyba się wybiorę obejrzeć.Jest bez gazu i stąd moje pytanie o gaz.

Silnik ma taki jak ta:
http://otomoto.pl/renault-safrane-C17473162.html
Ostatnio zmieniony przez chicken19 2011-03-20, 10:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pawelsafrane 
Klubowicz


Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2,2 dCi
Wersja wyposażenia: Privilege
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 196
Skąd: Chełm
Wysłany: 2011-03-20, 10:24    

Witaj, silnik jest ok jeśli gaz to tylko sekwencja, jest na pasku i ma 190km. Skrzynie w ph2 są dużo lepsze niż w ph1. A na co zwrócić uwagę... tak jak w każdym aucie, naprawa skrzyni jest dość kosztowna więc czy nie szarpie płynnie zmienia biegi sprawdż kiickdowna ;P ... więcej napewno powiedzą użytkownicy tego silnika ;)
_________________
Były:
Renault Safrane ph2, 1997r. 2.0B+G,
Renault Safrane ph1, 1995r, 2.0B+G,
Opel Vectra, 1.6 1991r, B+G,
Peugeot 309, 1.9d 1992r,
Fiat 126p, 1991
Wartburg 353, 1988r,
 
 
 
krzysiek 
Klubowicz


Safrane ph: phase 2
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: bardzo dobra ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 219
Skąd: LU
Wysłany: 2011-03-20, 20:49    

Ten konkretny egzemplarz wygląda bardzo nie ciekawie (mogę się mylić na żywo w końcu nie oglądałem) ale wydaje się, że zakup takiego czegoś to niezła wtopa by była.

A sory zobaczyłem dopiero, że link dałeś z dopiskiem, ''że silnik ma jak ta''
;)
Ostatnio zmieniony przez krzysiek 2011-03-20, 20:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2011-03-20, 23:50    

Fanem takiej konfiguracji jest kolega Dany i zapewne najwięcej może podpowiedzieć :)
Co do Blosa w tym silniku, to chyba nie ma co ryzykować ? Przy sekwencyjnym wtrysku nie stracisz na mocy, a właśnie przy gaźniku gazowym chyba tylko o to chodzi. Spalanie nie będzie mniejsze, jeżeli na to liczysz.
Z tymi silnikami zestawiane były niemieckie skrzynie ZF, które adaptują się do stylu jazdy kierowcy. Nie są tak trwałe jak montowane w 2.5 japońskie Aisin (SU0), ale z automatami tak już jest, że jak dbasz, tak masz ;) Każdą można popsuć, jeżeli nie wymienia się oleju i nieodpowiednio użytkuje .
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16