Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Moment dokręcenia łożyska piasty koła tylnego
Autor Wiadomość
troja26 
Klubowicz


Safrane ph: ph1
Rocznik: 1993
Pojemność: 3.0 V6 12v
Wersja wyposażenia: RT z wypasem ;)
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 120
Skąd: opolskie
Wysłany: 2011-03-05, 12:14    

Bardziej prawa w momencie skrętu w lewo dociążasz prawe koło i łożysko ma mniejszy luz. A sprawdzić podnieś mu dupkę i zakręć kołem jak łożysko to usłyszysz charakterystyczne huczenie ;)

[ Dodano: 2011-03-05, 12:15 ]
Ps. u nas z tyłu musisz wymienić całą piastę.
_________________

 
 
Daroot
Nałogowiec
Grażyna zrób mnie kapuczina


Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 608
Wysłany: 2011-03-05, 13:43    

troja26 napisał/a:
Bardziej prawa w momencie skrętu w lewo dociążasz prawe koło i łożysko ma mniejszy luz. A sprawdzić podnieś mu dupkę i zakręć kołem jak łożysko to usłyszysz charakterystyczne huczenie ;)

[ Dodano: 2011-03-05, 12:15 ]
Ps. u nas z tyłu musisz wymienić całą piastę.


byzydura :) mozna wymienic same lozysko.
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-03-05, 16:36    

Daroot można same łożysko ale czy jest sens ? Różnica w cenie samego łożyska a piasty prawdopodobnie będzie znikoma, przynajmniej tak było w R25.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
Darek 
Nałogowiec

Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Pomógł: 6 razy
Wiek: 52
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 808
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2011-03-05, 17:09    

Darku może i masz rację ale tak jak napisał Goli to chyba jest nieopłacalne. Do tego trzeba mieć czas praskę i miejsce. Całą piastę wymieni w 15 minut na ulicy.

Mariusz jak huczy z tyłu i już to słyszysz to ewidentnie łożysko. Miałem to już dwa razy. Przy jeździe na wprost da się spokojnie wyłapać która to strona, tylko nie słuchaj za długo bo zaczniesz mieć wątpliwości. Zawsze możesz posadzić kogoś z tyłu, to pomaga.
Piastę wraz z łożyskiem w Twoim aucie dokręca się z siłą 165 Nm.
_________________
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Ostatnio zmieniony przez Darek 2011-03-05, 19:25, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Daroot
Nałogowiec
Grażyna zrób mnie kapuczina


Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 608
Wysłany: 2011-03-05, 19:37    

Chyba sie zgubilem o co Wam chodzi... Same lozysko bedzie kosztowac 100zl, cala piasta? To pewnie z 500zl, przynajmniej tyle kosztuje lozysko z pierscieniem abs na tylna os.
 
 
Darek 
Nałogowiec

Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Pomógł: 6 razy
Wiek: 52
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 808
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2011-03-05, 20:07    

Daroot napisał/a:
Same lozysko bedzie kosztowac 100zl, cala piasta?

160 pln :rotfl: z roczną gwarancją bez limitu kilometrów.

Jak nie mam dostępu do prasy to będę musiał jeszcze zapłacić za wciśnięcie łożyska ze trzy dychy.
_________________
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Ostatnio zmieniony przez Darek 2011-03-05, 20:11, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Daroot
Nałogowiec
Grażyna zrób mnie kapuczina


Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 608
Wysłany: 2011-03-05, 20:25    

Ok , macie racje ;) nie myslalem ze az taka mala roznica jest cenowa..
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2011-03-05, 23:01    

Mariusz, troszkę drożej, ale dwa lata gwarancji KLIK .
Ja kupiłem Timken i 4 rok bez problemu jeździ. Wymieniałem tylko jedno, z prawej strony tylne, bo lecą zazwyczaj, jak pójdzie uszczelnienie i dostaną wody :(
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Darek 
Nałogowiec

Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Pomógł: 6 razy
Wiek: 52
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 808
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2011-03-05, 23:03    

Swoją drogą u mnie również poszło prawe i również jeżdżę na Timkenie :)
_________________
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
 
 
bartek1983 
Użytkownik

Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.0 16v
Wersja wyposażenia: r
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 5
Skąd: łódź
Wysłany: 2011-03-08, 15:47    

ja wczoraj wymienialem u siebie ale dla odmiany lewe
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 10