Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 3000
Wersja wyposażenia: BACCARA
Dołączył: 22 Lut 2011 Posty: 8 Skąd: jelenia góra
Wysłany: 2011-02-26, 00:33 Gdzie zacząć szukać przyczyny w niedziałającym zawieszeniu
Zawieszenie fajne tylko szkoda że nie działa tak jak powinno,pali sie kontrolka awarii zawiewszenia,tył jest jak pimpong skacze niemiłosiernie zero amortyzacji,gdzie szukać przyczyny awarii,zawieszenia,w bagażniku jakiś zboirnik z wentylami i elektrozaworami(nie wiem co to jest)pewnie od zawieszenia
dodam że jak pompowałem w te wentylko to gdzieś z auta dochodz.ił syk jakby coś było nieszczele
Ktoś już rozpracowywał juz takie zawieszenie
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2011-02-26, 08:53
Pewnie kolega Daroot powie Ci na ten temat więcej, ale tak na szybko to masz pneumatyczne zawieszenie. Niestety w tak wiekowym aucie nie wytrzymują miechy na amortyzatorach. Można próbować je naprawiać ale nie zawsze przynosi to skutek i tanie nie jest, lub można wymienić amorki na klasyczne.
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Ostatnio zmieniony przez Darek 2011-02-26, 09:44, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Na temat tego warto rozmawiać z Darootem, z tego co pamiętam to mam gdzieś dostęp do tego aby dorobić nowe czy zregenerować miechy. Niestety aby to było opłacalne musiałby złapać większą liczbę chętnych osób. Ogólnie nowe amorki kosztują coś około 1500zł za sztukę więc nie wiem czy jest sens wydawać taką sumę. Zastanów się czy nie lepiej będzie zrobić tak jak podpowiada kolega Darek czyli władować klasyczne amorki.
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2011-02-26, 09:47
Z tego co pamiętam, to jednak sukces z regeneracją nie był pełny i coś tam jednak przepuszczało. Zdaje się, że Daroot wspominał o tym przy sprzedaży auta. Myślę, że jak się pojawi to wyjaśni wszystkie wątpliwości.
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 608
Wysłany: 2011-02-26, 10:58
Witajcie.
W sprawie produkcji poduszek temat zamknąłem - stanęło na kosztach produkcji około 800zł forma i po 100zł jeden mieszek. Przedni a tylne są inne (dwie formy), natomiast można by zrobić jeden model i tylko go przyciąć z długości na potrzeby.
Co do pompowania zawieszenia ręcznie (przez pompkę), to nie do końca tak to działa.
Najpierw sprawdź czy masz szczelne amory - mieszki - potem można myśleć dalej.
Przy sprężarce masz 4 elektrozawory i jeśli chcesz podłączyć pompkę nożną, to musisz otworzyć dany elektrozawór, przez podanie napięcia na dany elektrozawor aby powietrze które będziesz pompował poszło na odpowiedni amortyzator - albo podać napięcie, albo przy zapłonie masę na jeden.
Czyli otwieramy elektrozawór i pompujemy powietrze pompką.
Tak sprawdzisz każdy z amortyzatorów.
Wtedy będziesz wszystko wiedział - powodzenia
Ostatnio zmieniony przez Daroot 2011-02-26, 10:59, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach