Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-06-27, 10:44
Ładna też bym chciał taki grill i ksenonki
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2008-06-27, 12:36
Totek napisał/a:
Jedyny słuszny kolor (no może poza czerwonym). .
Oooooo wypraszam sobie
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-06-27, 12:55
Rufus, masz safię z tą samą wersją silnika co moja, możesz mi powiedzieć jak się zachowuje podczas odpalania ? Czy też tak nią trzęsie ? Czy ja coś mam zrąbane ?
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Rufus, masz safię z tą samą wersją silnika co moja, możesz mi powiedzieć jak się zachowuje podczas odpalania ? Czy też tak nią trzęsie ? Czy ja coś mam zrąbane ?
To już chyba taki urok - przez pierwsze 15 sekund chodzi twardo (jak rasowy klekot ), potem się ucisza. Na wolnych obrotach troszkę czuć trzęsienie, ale to już taka przypadłość rzędowych czwórek w dieslu.
Jak masz ustawione wolne obroty? U mnie jest ok 500-600 obr/min - wydaje mi się, że to troszkę za niskie, ale za cholere nie mogę sobie poradzić z ruszeniem śruby dystansowej na pompie wtryskowej (chciałbym wkręcić ją o jeden obrót, wtedy ramie przepustnicy w spoczynku opierałoby się w wyższym położeniu i troszkę podciągłoby wolne obroty.
Za to spalanie wynagradza te wszystkie niedoskonałości.
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2008-06-30, 09:33
Lena napisał/a:
śliczna! zamawiam do ślubu he he
Dziękuję,
ze swej strony nie widzę problemu , mnie już szczęśliwie zawiozła pod ołtarz.
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-06-30, 10:06
Rufus napisał/a:
Jak masz ustawione wolne obroty? U mnie jest ok 500-600 obr/min
Po odpaleniu na zimnym silniku jest jakieś 800, później spada na taki poziom jak napisałeś.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Heh, to u mnie jest idealnie odwrotnie - startuje z 500 obr/min i tak po 30 sekundach obroty rosną do ok 700.
Rozrząd, olej i płyn chłodniczy są zmienione jakieś 1500 km temu, więc świeżutkie.
Jak się znowu uzbiera kupka pieniążków, to trzeba będzie podjechać do mechaniora na regulację - 220 tyś narobione, to zrobię silniczkowi prezent, jak wybije magiczne 222 222 km
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach