Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2,2 dCi
Wersja wyposażenia: Privilege Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 196 Skąd: Chełm
Wysłany: 2011-02-16, 00:01
Ja ostatnio miałem niezły problem z Safranką , w tamtym tyg we czwartek jak wyszedłem z pracy auto nie chciało zapalić, nie szło napięcie na pompkę tylko rozrusznik się kręcił, nie świeciła się kontrolka od wtrysków, przyjechał fachowiec i stwierdził że komp padł podejrzenia padły też na immo co się okazało, że przerwał się gdzieś w środku jeden kabel prowadzący zasilanie do kompa taka pierdółka a unieruchomiła samochód na kilka dni
_________________ Były:
Renault Safrane ph2, 1997r. 2.0B+G,
Renault Safrane ph1, 1995r, 2.0B+G,
Opel Vectra, 1.6 1991r, B+G,
Peugeot 309, 1.9d 1992r,
Fiat 126p, 1991
Wartburg 353, 1988r,
Safrane ph: I
Rocznik: 1994
Pojemność: 3,0V6
Wersja wyposażenia: liftback
Dołączył: 15 Lut 2011 Posty: 3 Skąd: lubelskie
Wysłany: 2011-02-21, 18:06
Witam,dzięki wszystkim za pomoc... Faktycznie Safranka znalazła się u specjalisty i tenże stwierdził że prawdopodobnie immo... siadł ale.. niestety próbował wprowadzić kod (ten na kluczyku) i nie wchodzi. Mówi że sterownik nie odczytuje tego kodu ale sterownik nie był ruszany więc co może być??? Dalej stoi na awarii bo muszę czekać aż rzekomo odczyta kod ze sterownika i spróbuje zdezaktywować go raz jeszcze. Trudno,poczekam ale czy warto? Może faktycznie zajrzeć do kabli? Bo dodatkowo przepala się kostka od nawiewu(pod schowkiem) i działa tylko jak ma ochotę...a kontrolki nadal migają ,tylko komputer odłączony bo bo bardzo duzo:gada: pozdrawiam Wszystkich.
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: prawie jak INITIALE
Typ pojazdu: B54F Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 371 Skąd: Legnica
Wysłany: 2011-02-21, 18:24
jarek.k napisał/a:
Bo dodatkowo przepala się kostka od nawiewu(pod schowkiem)
jak mnie pamiec nie myli jest zazwyczaj upala sie styk od masy w tej kostce. Musisz wymienic ta kostke i bedzie po klopocie
Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 608
Wysłany: 2011-02-21, 20:45
jarek.k napisał/a:
niestety próbował wprowadzić kod (ten na kluczyku) i nie wchodzi. Mówi że sterownik nie odczytuje tego kodu ale sterownik nie był ruszany więc co może być??
Kod z kluczyka nie jest bezpośrednim kodem do wprowadzania w aucie. Trzeba go przeliczyć algorytmem wg którego dopiero wychodzi 4 cyfrowy kod właściwy.
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2011-02-21, 21:52
Można próbować samemu wygenerować kod za pomocą programu podanego na TEJ STRONIE lub udać się do ASO i wygenerują kod awaryjny.
A nie lepiej odlaczyc immo ? wystarczy kawalek drutu wepniety w kostke.
OD strony pasazera idzie taka kostka ( 2 pinowa ) twardy drut i jazda szafa smiga
Ostatnio zmieniony przez shreeek 2011-02-22, 15:29, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2011-02-22, 19:02
Omawiamy temat PHI, a tam immo jest troszkę inaczej zrobione niż w PHII
Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2,2 dCi
Wersja wyposażenia: Privilege Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 196 Skąd: Chełm
Wysłany: 2011-02-22, 21:43 Re: .
shreeek napisał/a:
A nie lepiej odlaczyc immo ? wystarczy kawalek drutu wepniety w kostke.
OD strony pasazera idzie taka kostka ( 2 pinowa ) twardy drut i jazda szafa smiga
Lepiej odłączyć immo ale kawałek drutu nie wystarczy immo nie jest w tej czarnej kostce pod schowkiem pasażera tylko w kompie tym metalowym pod maską np.siemensa z tego co wiem to trzeba wydłubać z niego układ i wgrać od nowa kompa i dopiero będzie śmigać... drutem nic nie zrobisz
_________________ Były:
Renault Safrane ph2, 1997r. 2.0B+G,
Renault Safrane ph1, 1995r, 2.0B+G,
Opel Vectra, 1.6 1991r, B+G,
Peugeot 309, 1.9d 1992r,
Fiat 126p, 1991
Wartburg 353, 1988r,
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach