Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zapala sie kontrolka wtrysków w 3.0 V6
Autor Wiadomość
pawelsafrane 
Klubowicz


Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2,2 dCi
Wersja wyposażenia: Privilege
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 196
Skąd: Chełm
Wysłany: 2011-02-16, 00:01    

Ja ostatnio miałem niezły problem z Safranką :( , w tamtym tyg we czwartek jak wyszedłem z pracy auto nie chciało zapalić, nie szło napięcie na pompkę tylko rozrusznik się kręcił, nie świeciła się kontrolka od wtrysków, przyjechał fachowiec i stwierdził że komp padł ;/ podejrzenia padły też na immo :niepewny: co się okazało, że przerwał się gdzieś w środku jeden kabel prowadzący zasilanie do kompa :kwasny: taka pierdółka a unieruchomiła samochód na kilka dni :chytry:
_________________
Były:
Renault Safrane ph2, 1997r. 2.0B+G,
Renault Safrane ph1, 1995r, 2.0B+G,
Opel Vectra, 1.6 1991r, B+G,
Peugeot 309, 1.9d 1992r,
Fiat 126p, 1991
Wartburg 353, 1988r,
 
 
 
jarek.k 
Obserwator

Safrane ph: I
Rocznik: 1994
Pojemność: 3,0V6
Wersja wyposażenia: liftback
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 3
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2011-02-21, 18:06    

Witam,dzięki wszystkim za pomoc... Faktycznie Safranka znalazła się u specjalisty i tenże stwierdził że prawdopodobnie immo... siadł ale.. niestety próbował wprowadzić kod (ten na kluczyku) i nie wchodzi. Mówi że sterownik nie odczytuje tego kodu ale sterownik nie był ruszany więc co może być??? Dalej stoi na awarii bo muszę czekać aż rzekomo odczyta kod ze sterownika i spróbuje zdezaktywować go raz jeszcze. Trudno,poczekam ale czy warto? Może faktycznie zajrzeć do kabli? Bo dodatkowo przepala się kostka od nawiewu(pod schowkiem) i działa tylko jak ma ochotę...a kontrolki nadal migają ,tylko komputer odłączony bo bo bardzo duzo:gada: :) pozdrawiam Wszystkich. ;)
 
 
Criss 
Klubowicz
wredny Mod


Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: prawie jak INITIALE
Typ pojazdu: B54F
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 371
Skąd: Legnica
Wysłany: 2011-02-21, 18:24    

jarek.k napisał/a:
Bo dodatkowo przepala się kostka od nawiewu(pod schowkiem)


jak mnie pamiec nie myli jest zazwyczaj upala sie styk od masy w tej kostce. Musisz wymienic ta kostke i bedzie po klopocie

Tutaj masz temat o tej kostce, w ASo bez problemu dostaniesz ja za ok 20zł,przepinasz styki tylko
http://renaultsafrane.eu/viewtopic.php?t=47
_________________
من يجرؤ يفوز!
 
 
Daroot
Nałogowiec
Grażyna zrób mnie kapuczina


Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 608
Wysłany: 2011-02-21, 20:45    

jarek.k napisał/a:
niestety próbował wprowadzić kod (ten na kluczyku) i nie wchodzi. Mówi że sterownik nie odczytuje tego kodu ale sterownik nie był ruszany więc co może być??


Kod z kluczyka nie jest bezpośrednim kodem do wprowadzania w aucie. Trzeba go przeliczyć algorytmem wg którego dopiero wychodzi 4 cyfrowy kod właściwy.
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2011-02-21, 21:52    

Można próbować samemu wygenerować kod za pomocą programu podanego na TEJ STRONIE lub udać się do ASO i wygenerują kod awaryjny.
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
shreeek 
Starszy pisarz


Rocznik: 3232
Pojemność: 3232
Wersja wyposażenia: 3232
Wiek: 36
Dołączył: 08 Gru 2010
Posty: 292
Skąd: zabrze
Wysłany: 2011-02-22, 15:22    .

A nie lepiej odlaczyc immo ? wystarczy kawalek drutu wepniety w kostke.
OD strony pasazera idzie taka kostka ( 2 pinowa ) twardy drut i jazda szafa smiga ;P
Ostatnio zmieniony przez shreeek 2011-02-22, 15:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2011-02-22, 19:02    

Omawiamy temat PHI, a tam immo jest troszkę inaczej zrobione niż w PHII :P
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
pawelsafrane 
Klubowicz


Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2,2 dCi
Wersja wyposażenia: Privilege
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 196
Skąd: Chełm
Wysłany: 2011-02-22, 21:43    Re: .

shreeek napisał/a:
A nie lepiej odlaczyc immo ? wystarczy kawalek drutu wepniety w kostke.
OD strony pasazera idzie taka kostka ( 2 pinowa ) twardy drut i jazda szafa smiga ;P

Lepiej odłączyć immo ale kawałek drutu nie wystarczy :oczami: immo nie jest w tej czarnej kostce pod schowkiem pasażera tylko w kompie tym metalowym pod maską np.siemensa z tego co wiem to trzeba wydłubać z niego układ i wgrać od nowa kompa i dopiero będzie śmigać... drutem nic nie zrobisz :D
_________________
Były:
Renault Safrane ph2, 1997r. 2.0B+G,
Renault Safrane ph1, 1995r, 2.0B+G,
Opel Vectra, 1.6 1991r, B+G,
Peugeot 309, 1.9d 1992r,
Fiat 126p, 1991
Wartburg 353, 1988r,
 
 
 
shreeek 
Starszy pisarz


Rocznik: 3232
Pojemność: 3232
Wersja wyposażenia: 3232
Wiek: 36
Dołączył: 08 Gru 2010
Posty: 292
Skąd: zabrze
Wysłany: 2011-02-22, 21:48    .

Pawel chodzilo mi oczywiscie o komore silnika... Nie wew kabiny:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 11