Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2009-01-15, 09:28
Goalkeper napisał/a:
A tak a propos Darku, jak nie masz jeszcze zakupionej anteny to bardzo chętnie sprzedam moją Sirio ML-145 za 70zł. Trzeba sobie tylko wtyk poprawić albo zmienić bo przy lutowaniu nie trzyma się całego korpusu ten cycek od gorącej żyły co jest w tym białym plastyku zatopiony. Ustawienia SWR schodzą do 1:1,1 ; 20:1,0 ; 40:1,1.
Wielkie dzięki ale zdecydowałem się na uchwyt klapowy i coś dużego choć jeszcze do końca nie zdecydowałem co
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2009-01-15, 10:28
Polecam AT71 albo AT72 i na 100% będziesz zadowolony, bardzo dobry stosunek jakości do ceny bo jakieś 120zł kosztuje no chyba, że chcesz na DV to też możesz zapodać sobie ML'ke jeżeli będziesz miał uchwyt na górze klapy tak jak ma Arek.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
bardzo chętnie sprzedam moją Sirio ML-145 za 70zł. Trzeba sobie tylko wtyk poprawić albo zmienić bo przy lutowaniu nie trzyma się całego korpusu ten cycek od gorącej żyły co jest w tym białym plastyku zatopiony. Ustawienia SWR schodzą do 1:1,1 ; 20:1,0 ; 40:1,1.
Czemu, nie krzyczałeś wcześniej że chcesz sprzedać za taką cenę? Ja tydzień przed zlotem kupiłem za 119 zł.
SWR takie wyszły na Twoim autku, u Darka nie koniecznie tak ładnie by było - wystarczy, że w innym miejscu by ją przykleił, po za tym inny lakier, który będzie miał inną oporność no i dochodzi jeszcze inne radyjko (wystarczy, że tranzystory będą z innej partii niż u Ciebie i już mają podobne, ale nie identyczne parametry)- niestety wiele czynników wpływa na SWR i na każdym autku trzeba sprawdzić i ewentualnie dostroić.
Sam widziałeś na zlocie, że u mnie SWR nie zszedł poniżej 1,3 na 20 kanale i nie potrzebnie obicąłem jeszcze ten ostatni kawałek, bo SWR wyskoczył prawie na 1,4 (nic się nie stało - w pracy tych batów mam pod dostatkiem, więc zabiorę następnym razem do Ciebie i znowu dostroję).
Na szczęście SWR nie wpływa na jakość odbioru, tylko niepotrzebnie obciąża energią cieplną końcówki mocy w radyjku.
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2009-01-15, 11:39
Rufus napisał/a:
Czemu, nie krzyczałeś wcześniej że chcesz sprzedać za taką cenę? Ja tydzień przed zlotem kupiłem za 119 zł.
Nie krzyczałem bo nie miałem zamiaru kupować mika ze wzmocnieniem i echem ale jakoś tak mnie naszło i trzeba coś sprzedać, żeby coś kupić SWR był mierzony na nowym traficu z tym, że jak postawiłem bata w połowie auta to SWR był ponad 2, po przestawieniu anteny bardziej do tyłu SWR się poprawił na taki jak podałem wyżej.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2009-01-15, 15:49
Goalkeper napisał/a:
Nie koniecznie, weź radio President Johny II AS,C kosztuje tak mniej więcej 500zł a o wiele lepszy od niego jest U520, którego już kupisz za 250zł, a jak wiadomo to presidenty są made in uniden
Goli. Faktycznie Jasiek II jest na płytce unidena, ale to już historia, że Ubot jest lepszy. Jakość U5xx obecnie sprowadzanych to już nie to, co było, natomiast Johnny II i Henry II to dużo nowsze konstrukcje, niż ich pierwowzór Uniden
Zgadzam się jednak, że Presidenty są stanowczo za drogie
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2009-01-15, 15:56
Racja, ale jak będziesz chciał kupić U520 starego made in Filipines to podejrzewam, że też będziesz musiał wybulić tyle samo co za Jaśka.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.2 dT 12V
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 240 Skąd: UK
Wysłany: 2009-01-15, 23:53
płytka to nie wszystko, ważne są elementy które są na niej.
Z Unidenami jest pewne zamieszanie, ponieważ podobno cofnęli na nie homologacje, mowa o tych, które nie pochodzą z Filipin.
Ja mam niestety made in China...
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2009-01-16, 00:55
wazzabii, problem nie tkwi w unidenie tylko w głowach panów z UKE, po prostu robią monopol na Presidenty na polskim rynku. Komuś się trafiło nałapać kasy do kabzy i teraz odwdzięcza się wycofaniem homologacji dla tych radyjek. Tutaj już nie chodzi czy są made in philipine czy china tylko chodzi o to, że trafiając do Polski zostały w niej źle przestrojone w "0" z "5" co powoduję wyskoczenie w czasie nadawania z danej częstotliwości i przez to sieją na prawo i lewo nawet o dwa kanały. A wiadomo każda partia jest badana pod względem działania, jak wyjdzie kilka sztuk pierwszych z taśmy i każde z nich będzie źle działało to przyczepią się do reszty i z góry bez badania będą wstrzymywać wprowadzanie towaru do użytku. Tak masz nawet z żelazkami, wystarczy pojawi się nie taka harmoniczna w prądzie używanym z gniazdka przez urządzenie i już się robi afera.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2.2 DCI
Wersja wyposażenia: Initiale Patis
Wiek: 33 Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 111 Skąd: okolice Zawiercia
Wysłany: 2009-01-18, 22:01
to nie jest tak że magnes rysuje tylko podczas zciągania i zakładania anteny on pod wpływem drgań i oporów może minimalnie się przesówać idealnym sposobem jest naklejenie foli tak jak kolega wazzabii. Zawsze jakieś ziarenko piasku może drapać dach pod magnesem ale jest to dobry sposób szczególnie przy tych malutkich antenach znajomy jednak ma bata na 1,3 m na magnes na dachu i też daje rade bez foli nawet na zabrudzenie nie zwraca uwagi ale on może nie dbać
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.2 dT 12V
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 240 Skąd: UK
Wysłany: 2011-02-01, 19:47
unideny 520xl zniknęły ze sprzedaży, pewnie wycofali na nie homologacje ? (u mnie moc wyjściowa ponad 4,5W )
Dajcie foty jak macie zamontowane antenki,
ja chce montować na uchwyt bo cały czas latam z magnesem ale denerwuje mnie ciągłe ściąganie.
U mnie jest jeden problem, mam "szpojler" a bardzo mi się podoba ten uchwyt co Darek ma u siebie. Tylko gdzie ja go upcham ?
Latam z Sirio ML-145 (magnes) przy licznikowych 190km/h nie odpadł z dachu, u kumpla na dachu dał radę nawet ponad 200km/h. Także bez obaw o jakiegoś tira
Jak nic nie wymyśle z adaptacją tej anteny na uchwyt do biorę tą co ma Daroot - T3 27
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach