Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Dyskusja ogólna o CB
Autor Wiadomość
Darek 
Nałogowiec

Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Pomógł: 6 razy
Wiek: 52
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 808
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2009-01-15, 09:28    

Goalkeper napisał/a:

A tak a propos Darku, jak nie masz jeszcze zakupionej anteny to bardzo chętnie sprzedam moją Sirio ML-145 za 70zł. Trzeba sobie tylko wtyk poprawić albo zmienić bo przy lutowaniu nie trzyma się całego korpusu ten cycek od gorącej żyły co jest w tym białym plastyku zatopiony. Ustawienia SWR schodzą do 1:1,1 ; 20:1,0 ; 40:1,1.


Wielkie dzięki ale zdecydowałem się na uchwyt klapowy i coś dużego choć jeszcze do końca nie zdecydowałem co :wstyd:
_________________
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2009-01-15, 10:28    

Polecam AT71 albo AT72 i na 100% będziesz zadowolony, bardzo dobry stosunek jakości do ceny Wesoly bo jakieś 120zł kosztuje Wesoly no chyba, że chcesz na DV to też możesz zapodać sobie ML'ke jeżeli będziesz miał uchwyt na górze klapy tak jak ma Arek.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-15, 11:29    

Goalkeper napisał/a:

bardzo chętnie sprzedam moją Sirio ML-145 za 70zł. Trzeba sobie tylko wtyk poprawić albo zmienić bo przy lutowaniu nie trzyma się całego korpusu ten cycek od gorącej żyły co jest w tym białym plastyku zatopiony. Ustawienia SWR schodzą do 1:1,1 ; 20:1,0 ; 40:1,1.


Czemu, nie krzyczałeś wcześniej że chcesz sprzedać za taką cenę? Ja tydzień przed zlotem kupiłem za 119 zł.

SWR takie wyszły na Twoim autku, u Darka nie koniecznie tak ładnie by było - wystarczy, że w innym miejscu by ją przykleił, po za tym inny lakier, który będzie miał inną oporność no i dochodzi jeszcze inne radyjko (wystarczy, że tranzystory będą z innej partii niż u Ciebie i już mają podobne, ale nie identyczne parametry)- niestety wiele czynników wpływa na SWR i na każdym autku trzeba sprawdzić i ewentualnie dostroić.
Sam widziałeś na zlocie, że u mnie SWR nie zszedł poniżej 1,3 na 20 kanale i nie potrzebnie obicąłem jeszcze ten ostatni kawałek, bo SWR wyskoczył prawie na 1,4 (nic się nie stało - w pracy tych batów mam pod dostatkiem, więc zabiorę następnym razem do Ciebie i znowu dostroję).
Na szczęście SWR nie wpływa na jakość odbioru, tylko niepotrzebnie obciąża energią cieplną końcówki mocy w radyjku.
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2009-01-15, 11:39    

Rufus napisał/a:
Czemu, nie krzyczałeś wcześniej że chcesz sprzedać za taką cenę? Ja tydzień przed zlotem kupiłem za 119 zł.

Nie krzyczałem bo nie miałem zamiaru kupować mika ze wzmocnieniem i echem ale jakoś tak mnie naszło i trzeba coś sprzedać, żeby coś kupić :) SWR był mierzony na nowym traficu z tym, że jak postawiłem bata w połowie auta to SWR był ponad 2, po przestawieniu anteny bardziej do tyłu SWR się poprawił na taki jak podałem wyżej.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2009-01-15, 15:49    

Goalkeper napisał/a:

Nie koniecznie, weź radio President Johny II AS,C kosztuje tak mniej więcej 500zł a o wiele lepszy od niego jest U520, którego już kupisz za 250zł, a jak wiadomo to presidenty są made in uniden :D


Goli. Faktycznie Jasiek II jest na płytce unidena, ale to już historia, że Ubot jest lepszy. Jakość U5xx obecnie sprowadzanych to już nie to, co było, natomiast Johnny II i Henry II to dużo nowsze konstrukcje, niż ich pierwowzór Uniden ;)
Zgadzam się jednak, że Presidenty są stanowczo za drogie :(
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2009-01-15, 15:56    

Racja, ale jak będziesz chciał kupić U520 starego made in Filipines to podejrzewam, że też będziesz musiał wybulić tyle samo co za Jaśka.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
wazzabii 
Klubowicz


Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.2 dT 12V
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 240
Skąd: UK
Wysłany: 2009-01-15, 23:53    

płytka to nie wszystko, ważne są elementy które są na niej.
Z Unidenami jest pewne zamieszanie, ponieważ podobno cofnęli na nie homologacje, mowa o tych, które nie pochodzą z Filipin.
Ja mam niestety made in China...
_________________
2x Safrane RXT 2.2dT 1999
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2009-01-16, 00:55    

wazzabii, problem nie tkwi w unidenie tylko w głowach panów z UKE, po prostu robią monopol na Presidenty na polskim rynku. Komuś się trafiło nałapać kasy do kabzy i teraz odwdzięcza się wycofaniem homologacji dla tych radyjek. Tutaj już nie chodzi czy są made in philipine czy china tylko chodzi o to, że trafiając do Polski zostały w niej źle przestrojone w "0" z "5" co powoduję wyskoczenie w czasie nadawania z danej częstotliwości i przez to sieją na prawo i lewo nawet o dwa kanały. A wiadomo każda partia jest badana pod względem działania, jak wyjdzie kilka sztuk pierwszych z taśmy i każde z nich będzie źle działało to przyczepią się do reszty i z góry bez badania będą wstrzymywać wprowadzanie towaru do użytku. Tak masz nawet z żelazkami, wystarczy pojawi się nie taka harmoniczna w prądzie używanym z gniazdka przez urządzenie i już się robi afera.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
mSamer 
Klubowicz


Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2.2 DCI
Wersja wyposażenia: Initiale Patis
Wiek: 33
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 111
Skąd: okolice Zawiercia
Wysłany: 2009-01-18, 22:01    

to nie jest tak że magnes rysuje tylko podczas zciągania i zakładania anteny on pod wpływem drgań i oporów może minimalnie się przesówać idealnym sposobem jest naklejenie foli tak jak kolega wazzabii. Zawsze jakieś ziarenko piasku może drapać dach pod magnesem ale jest to dobry sposób szczególnie przy tych malutkich antenach znajomy jednak ma bata na 1,3 m na magnes na dachu i też daje rade bez foli nawet na zabrudzenie nie zwraca uwagi ale on może nie dbać Mruga
_________________
Renault Safrane 1998r 2.5 20V Benzyna+LPG sekwencja. Wersja RXE ---->
http://www.polskajazda.pl...t/Safrane/53536
 
 
 
wazzabii 
Klubowicz


Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.2 dT 12V
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 240
Skąd: UK
Wysłany: 2011-02-01, 19:47    

unideny 520xl zniknęły ze sprzedaży, pewnie wycofali na nie homologacje ? (u mnie moc wyjściowa ponad 4,5W :D )

Dajcie foty jak macie zamontowane antenki,
ja chce montować na uchwyt bo cały czas latam z magnesem ale denerwuje mnie ciągłe ściąganie.
U mnie jest jeden problem, mam "szpojler" a bardzo mi się podoba ten uchwyt co Darek ma u siebie. Tylko gdzie ja go upcham ? :(

Latam z Sirio ML-145 (magnes) przy licznikowych 190km/h nie odpadł z dachu, u kumpla na dachu dał radę nawet ponad 200km/h. Także bez obaw o jakiegoś tira :P

Jak nic nie wymyśle z adaptacją tej anteny na uchwyt do biorę tą co ma Daroot - T3 27
_________________
2x Safrane RXT 2.2dT 1999
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 15