Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 57 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-11-26, 16:31
Michał. Dla pewności swoich rozterek zapytaj o to samo Piotra Masicza. Najpierw zobaczysz zapewne jego spojrzenie i albo odpowie, albo tylko się uśmiechnie. Będziesz wiedział o co chodzi
Robota ta sama, więc i cena za wymianę jednakowa.
Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2,2 dCi
Wersja wyposażenia: Privilege Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 196 Skąd: Chełm
Wysłany: 2010-12-01, 09:57
Podzielam zdanie kolegów, jeśli zamierzasz choć trochę jeździć to wymieniaj komplet, ja po zakupie poprzedniej Safrane jak zmieniałem rozrząd to znajomy mechanik załamał ręce pasek był ok ale rolka miała takie luzy, że jeszcze 1000km i na pewno by się rozleciała a gość jak sprzedawał zaklinał się, że cały rozrząd wymieniał , a na marginesie kiedyś w vectrze na trasie pękł mi pasek silnik był 8v bezkolizyjny i nic nie zniszczyło ale koleszka musiał mnie holować dziesiątki km i cały dzień zmarnowany i nerwy bezcenne. więc jednym słowem jak chcesz jeździć to na tym nie oszczędzisz. Ja w swój nowy nabytek po zakupie już włożyłem ok 2000 żadnych napraw same oleje, tłumik, opony zimowe, przerejestrowanie i się zbiera, niestety zakup auta to kupa wydatków
Ps. co do części to mam i na pewno się dogadamy
pozdrawiam
_________________ Były:
Renault Safrane ph2, 1997r. 2.0B+G,
Renault Safrane ph1, 1995r, 2.0B+G,
Opel Vectra, 1.6 1991r, B+G,
Peugeot 309, 1.9d 1992r,
Fiat 126p, 1991
Wartburg 353, 1988r,
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach