Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.9 24V V6
Wersja wyposażenia: najbogatsza
Typ silnika: L7X
Wiek: 35 Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 258 Skąd: Łask
Wysłany: 2012-02-27, 19:42
Broń boże dotykać styków na styczniku cewki. Pokryte są specjalną warstwą którą zniszczysz przy tarciu papierem ściernym. Jeżeli już na cewke wchodzi syf to wymiana.
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 57 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2012-02-27, 19:54
blaz napisał/a:
moze znajde gdzies rozpiske tych przekaźników?
Proszę bardzo
Co do pompy, to dobrze wyczyść złącze w bagażniku do niej idące.
Safrane ph: PHII
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20V
Wersja wyposażenia: RXE-chyba:)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 41 Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 49 Skąd: Staszów/Kraków
Wysłany: 2012-02-27, 20:25
maestro masz na mysli styki od cewek przekaźnika? nie dotykałem tego ale z tego co widze to wogóle nie od pompy bezpiecznik więc go jutro wsadze gdzie był i nie ruszam tylko ciekawe czemy jak nim poruszam to wraca prąd do pompy
A tak z innej beczki, myslicie że ta szafka to jest RXE? tam mi sie wydaje ale na listwach z obu stron mam oznaczenie silnika
Ostatnio zmieniony przez blaz 2012-02-27, 20:35, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 57 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2012-02-28, 13:21
blaz, z tego co wkleiłeś na SB być może ktoś coś "kombinował" z odcięciem zapłonu lub innym "patentem", dlatego warto zerknąć do skrzynki bezpieczników i sprawdzić połączenia. Możliwe, że bawił się ktoś w dodatkowe odcięcie pompy paliwa, dlatego czasami brak na niej napięcia ?
Safrane ph: PHII
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20V
Wersja wyposażenia: RXE-chyba:)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 41 Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 49 Skąd: Staszów/Kraków
Wysłany: 2012-02-28, 21:27
dokładnie, jak tym bezpiecznikiem poruszam to napiecie idzie na pompe, z tyłu jest to wpięte w przekaźnik, więc dostep bardzo ciężki.. a kij zaprowadziłem do gaziarza, wkurzyłem sie kazałem prosta instalke założyć co olewa wszelkie kompy czujniki itp
_________________ każdy ma jakiegoś bzika.. ja mam chyba na punkcie "romba"
R5,R11,R19 cabrio,szczeniak,R19chamade,megane coupe,clio2,laguna1 v6, laguna1 2.0..
obecnie Lala 2 1.8 +szafka 2.5
A tak pozatym kocham auta z duszą, której nie brak żadnej renacie
Safrane ph: PHII
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20V
Wersja wyposażenia: RXE-chyba:)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 41 Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 49 Skąd: Staszów/Kraków
Wysłany: 2012-02-29, 22:57
chodzi dobrze, odebrałem dzis ale niestey dalej mam problem z obrotami, czasem az auto przygasa, czasem jest ok.. juz nerwów nie mam, co tym krokowym steruje że tak wariuje na prostej instalce nawet? przepływka? może da ise tego krokowca jakoś zaslepic odpiac cokolwiek
jak na razie to jedyny minus takiej instalki jaki zauwazyłem to serv+injection faulty po przełączeniu na gaz, na beni brak
[ Dodano: 2012-03-20, 21:39 ]
zapodałem dziś spidlajnem:)
a drugim padłem do śluba wiezłem:)
[ Dodano: 2012-04-16, 19:35 ]
szafka do sprzedania..;/ mimo wszystko nie przez problem ze skrzynia,a z powodow zawodowo/osobistych,niestety za pieknie byc nie moze. strace na tym kuoe kasy,to wiem. jakby ktos byl zainteresowany aukcja jest na alegro
_________________ każdy ma jakiegoś bzika.. ja mam chyba na punkcie "romba"
R5,R11,R19 cabrio,szczeniak,R19chamade,megane coupe,clio2,laguna1 v6, laguna1 2.0..
obecnie Lala 2 1.8 +szafka 2.5
A tak pozatym kocham auta z duszą, której nie brak żadnej renacie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach