Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-10-28, 19:29
Wydaję mi się Darku, że to raczej będzie ten czujnik pod numerem 13 na zdjęciu, które pokazałeś. Szkoda, że Crissu nie zrobił zdjęcia większej części silnika.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: ph1
Rocznik: 1993
Pojemność: 3.0 V6 12v
Wersja wyposażenia: RT z wypasem ;) Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 22 Sty 2009 Posty: 120 Skąd: opolskie
Wysłany: 2010-10-28, 19:49
Mnie też się wydaje że fotka jest z dobrego miejsca, jedynie ktoś coś tam kombinował i stąd też może być wyciek. Jest zamiennik tego czujnika trzeba popytać.
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-10-28, 21:02
Darku coś mi się wydaję, że walnąłeś gafę z obrazkiem, zobacz na kształt tego elementu na obrazku a jak to wygląda na zdjęciu. Raczej to jest blok silnika a nie tak jak przedstawiłeś na zdjęciu miska olejowa. Ze zdjęcia bardziej to wygląda na blok silnika dialogys też pokazuje w nim czujnik oleju.
Tak to wygląda (pozycja nr.9)
Być może moja wyobraźnia szwankuje i nie jestem sobie ze zdjęcia Crissa wyimaginować w głowie wygląd, ale może poczekamy na Crissa w celu ustalenia czy ten czujnik jest w bloku czy w misce.
[ Dodano: 2010-10-28, 22:06 ]
A jednak raczej chodzi o blok silnika
Criss napisał/a:
na łaczeniu tego bolca ktory wchodzi w blok silnika
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: prawie jak INITIALE
Typ pojazdu: B54F Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 371 Skąd: Legnica
Wysłany: 2010-10-28, 23:12
pany czujnik osadzony jest na precie ktory wchodzi w blok. Jutro zrobie fotke z calosci i po odpieciu czujnika. W r19 tez on wystepowal mniej wiecej w tym samym miejscu
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2010-10-29, 14:37
Goli zgadza się, ja pokazałem czujnik poziomu a Ty czujnik ciśnienia
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-10-29, 15:54
Czujnik oznaczony nr 13 na obrazku wstawionym przez Darka, jest czujnikiem temperatury oleju, który w modelach od 98 roku już nie występował. Na tłumaczenie opisów Dial nie trzeba zbytnio zwracać uwagi
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: prawie jak INITIALE
Typ pojazdu: B54F Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 371 Skąd: Legnica
Wysłany: 2010-10-29, 17:27
z ciekawosci pojechalem tez do ASO, po wiecej informacji. Po numerze ktory Goli pokazal, dowiedzialem sie,iz nowy kosztuje 104zl brutto,ale... wedlug nich zakatalogowane jest to jako preostat co mnie bardzo zdziwilo, dwa czujniki pod jednym numerem, ja tu widze niezly burd...
[ Dodano: 2010-11-16, 19:24 ]
Czujnik wymieniony zostal, problemy zniknely. Wyciek byl spowodowany brakiem uszczelki podobnej do tej wystepujacej w swiecach.
W pierwszym poscie pokazlem na zdjeciu jak wyglada ten czujnik i gdzie jest umiejscowiony, Dodatkowo Goli zrobil zrzut z dialogysa.
Jakby ktos kiedys mial problem to juz ma rozwiazanie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach