Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-10-26, 23:11
Jeżeli chodzi o odkręcenie miski olejowej to najprawdopodobniej jakaś 10 będzie.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B543
Typ silnika: J7T Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 320 Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2010-10-27, 22:18
Ja wlasnie nie wiedzialem jaka srednica jest. Szukalem u siebie takiej nasadki, ale niestety nigdzie nie znalazlem. Tak wiec jutro kupie pret do plotow (kuty) o takiej srednicy i zrobie z niego dobry klucz
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-11-03, 11:27
Właśnie przed chwilą dzwoniłem do ASO zapytać ile kosztują oeingi do uszczelnienia tych przewodów olejowych, które ostatnimi czasy przysporzyły mi zawodu i te od strony silnika dostępne są oddzielnie 17zł/szt a drugie dostępne tylko w komplecie z zespołem wężowym. Kiedy zapytałem ile kosztują węże to mnie z nóg ścięło ponad 900zł Tak więc będę musiał zdemontować te węże, śmignąć na ich wymianę i zakucie a po tym do drugiej firmy zajmującej się uszczelkami i coś dobrać.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-11-03, 15:38
no i co znowu mam na firmowego trafica brać później fiskus powie, że te trafiki się nie udały Renówce bo praktycznie pół nowego samochodu jest
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-11-08, 15:26
Mariusz wydaję mi się, że za miarkę oleju w skrzyni będzie odpowiedzialny korek spustowy bo po odkręceniu korka olej nie zleci i trzeba go odsysać. U mnie mechanicy tak sprawdzali poziom oleju w skrzyni. Ale ile w tym prawdy. Poczekajmy na wypowiedź Arka albo Darka.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 608
Wysłany: 2010-11-08, 18:42
W AD8 masz dwa korki spustowe - znaczy jeden jest spustowy, a drugi jest do sprawdzania poziomu oleju. Obydwa obok siebie.
Jest w takiej tulejce i po jego odkreceniu olej nie bedzie lecial
Korek do sprawdzania jest na trójkątny klucz - do spuszczania oleju jest na klucz kwadratowy.
Wlewasz przez korek wlewowy - oczywiscie przy AD8 mówimy o czerwonym oleju
mobil ATF220 ale jest jeszcze przestrzeń mechanizmu różnicowego, gdzie zalewa się zwykły olej przekładniowy
Zresztą jest to opisane nawet w instrukcji:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach