Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Brak oleju w silniku i komunikat gadaczki
Autor Wiadomość
Cakes 
Klubowicz
Sajt Destraktor :D


Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B543
Typ silnika: J7T
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 320
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2010-10-26, 23:03    

Tak sie podlacze pod temat. Zna ktos moze rozmiar klucza do miski olejowej??
_________________

блог
 
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-10-26, 23:11    

Jeżeli chodzi o odkręcenie miski olejowej to najprawdopodobniej jakaś 10 będzie.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
Cakes 
Klubowicz
Sajt Destraktor :D


Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B543
Typ silnika: J7T
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 320
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2010-10-26, 23:24    

Qrde glodny jestem to zjadlem sens zdania, chodzi o klucz do korka w misce, aby spuscic olej.
 
 
 
Daroot
Nałogowiec
Grażyna zrób mnie kapuczina


Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 608
Wysłany: 2010-10-27, 17:13    

Jest to dokładnie 8mm.
Również sobie dorabiałem, ja wybrałem śrubę od koła - twardsza :)

 
 
Cakes 
Klubowicz
Sajt Destraktor :D


Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B543
Typ silnika: J7T
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 320
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2010-10-27, 22:18    

Ja wlasnie nie wiedzialem jaka srednica jest. Szukalem u siebie takiej nasadki, ale niestety nigdzie nie znalazlem. Tak wiec jutro kupie pret do plotow (kuty) o takiej srednicy i zrobie z niego dobry klucz :D
_________________

блог
 
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-11-03, 11:27    

Właśnie przed chwilą dzwoniłem do ASO zapytać ile kosztują oeingi do uszczelnienia tych przewodów olejowych, które ostatnimi czasy przysporzyły mi zawodu :) i te od strony silnika dostępne są oddzielnie 17zł/szt a drugie dostępne tylko w komplecie z zespołem wężowym. Kiedy zapytałem ile kosztują węże to mnie z nóg ścięło :) ponad 900zł :D Tak więc będę musiał zdemontować te węże, śmignąć na ich wymianę i zakucie a po tym do drugiej firmy zajmującej się uszczelkami i coś dobrać.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
Daroot
Nałogowiec
Grażyna zrób mnie kapuczina


Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 608
Wysłany: 2010-11-03, 14:32    

Nie bądź mięczak - bierz nowe z ASO - jak prawdziwy twardziel :D
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-11-03, 15:38    

:) no i co znowu mam na firmowego trafica brać :) później fiskus powie, że te trafiki się nie udały Renówce bo praktycznie pół nowego samochodu jest ;)
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-11-08, 15:26    

Mariusz wydaję mi się, że za miarkę oleju w skrzyni będzie odpowiedzialny korek spustowy :) bo po odkręceniu korka olej nie zleci i trzeba go odsysać. U mnie mechanicy tak sprawdzali poziom oleju w skrzyni. Ale ile w tym prawdy. Poczekajmy na wypowiedź Arka albo Darka.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
Daroot
Nałogowiec
Grażyna zrób mnie kapuczina


Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 608
Wysłany: 2010-11-08, 18:42    

W AD8 masz dwa korki spustowe - znaczy jeden jest spustowy, a drugi jest do sprawdzania poziomu oleju. Obydwa obok siebie.
Jest w takiej tulejce i po jego odkreceniu olej nie bedzie lecial :)

Korek do sprawdzania jest na trójkątny klucz - do spuszczania oleju jest na klucz kwadratowy.

Wlewasz przez korek wlewowy - oczywiscie przy AD8 mówimy o czerwonym oleju
mobil ATF220 ale jest jeszcze przestrzeń mechanizmu różnicowego, gdzie zalewa się zwykły olej przekładniowy :)
Zresztą jest to opisane nawet w instrukcji:


Korek spustowy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 15