Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-10-12, 19:32
Coś strasznie głośna ta 2.5 z pierwszego linka, albo ja swojej nie słyszałem z innej pozycji, niż za fajerką
To drugie coś, to sam nie wiem co o tym myśleć Zdegustowany
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2010-10-12, 19:33
Mój przy gwałtownym przyśpieszaniu wydaje podobny dźwięk.
Przy okazji przejrzałem resztę filmików i znalazłem to:
http://pl.youtube.com/wat...feature=related
Gość coś wciska i zobaczcie jak skaczą obroty i w jakim miejscu obrotomierza zmieniają się biegi (oczywiście jeśli to automat)
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-10-12, 19:33
arek napisał/a:
Coś strasznie głośna ta 2.5 z pierwszego linka
też byłem w szoku bo nawet mój diesel tak nie hałasuje a wręcz słychać go jak V8 na bardzo wysokich obrotach.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Witam, i tu się przyznam, że filmik z pierwszego linku jest mojego autorstwa i słusznie zauważyliście, że coś za głośno mikrofon od kamery był przymocowany pod maską bo wewnątrz jak każdy szczęśliwy posiadacz N7U wie jest tylko cichutki pomruk tego fenomenalnego silnika. Podgłośniona praca silnika to hołd jaki składam tej jednostce, jestem zakochany w tym motorze. Od 3200 obr/min dźwięk jest uzależniający ! Miałem okazję zważyć samochód i bez kierowcy zatankowany do połowy waży 1480kg, w miarę dokładny pomiar przyspieszenia 0...100km/h 8.9s (manualna skrzynia) nie wiem jak u Was ale u mnie jak jadąc około 80km/h zapne 3 bieg do wyprzedzania to
na youtube możecie trafić też na:
Renault Safrane 2,5L R5 20V cz.2
statyw od kamery w pewnym momencie podziękował za wciskanie w kanape
nie mogę teraz wstawić linka bo jestem tu za młody
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-10-12, 19:35
Wielkim minusem jest w tym samochodzie ta oryginalna, holenderska instalacja Nowy nabywca będzie musiał się liczyć, z jej wymianą, jeżeli coś padnie.
Safrane ph: II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20V
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Wiek: 40 Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 34 Skąd: Siewierz
Wysłany: 2010-10-12, 19:35
20V a jak umocowałeś statyw przy kręceniu tego filmiku? Czy ktoś siedział z tyłu? Ciekawi mnie bo całkiem ostro pomykałeś.
Ten silnik to bardzo udana konstrukcja i też lubię jak mnie wciska w fotel ale ja najbardziej to czuję przy 4,5 tys. Były stosowane w Volvo np 850 ale czy gdzieś jeszcze je wkładali? Ciekawe jak się sprawują w innych konstrukcjach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach